Kan nogen få snyd til at virke til unreal ~
Fra : Allan Toft

Dato : 08-02-03 13:08

Har fundet følgende snyd til u2
http://www.megagames.com/megacheats/xml/pc-3370.xml?printer men jeg kan bare
ikke skrive med små bogstaver i konsollen - og koderne virker derfor
ikke.....

Kan nogen få det til at du, hvordan gør du/i?

mvh
Allan

Fra : MeanMother

Dato : 08-02-03 14:26

> Kan nogen få det til at du, hvordan gør du/i?

Næææ for det er sq da kedeligt... men hvad det spil er så lame aligevel så
det kan vist være det samme...

Me

Fra : Søren Skovgaard Jens~

Dato : 08-02-03 14:32

Hejsa Allan ....

Du skal bare skrive den første kode på listen først :

"bemymonkey"

Derefter kan du benytte alle de andre koder !!

-- Søren

Fra : Allan Toft

Dato : 08-02-03 17:33

virker ikke da jeg kun kan skrive med store bogstaver, og koden kræver både
store og små...
og nej jeg kører ikke med caps lock on, kan bare ikke skrive med småt i
consollen af en eller anden !"#%!%%&"!%&%"# grund
Men måske er det bare mig der har problemet?
-men tak alligevel
- Allan

Fra : LA2

Dato : 09-02-03 23:53

Hej Allan !
Der skal være mellemrum mellem koden og (). Altså bemymonkey mellemrum () .
Det er ligegyldigt med de store og små bogstaver.