Har ikke modtaget PADI certifikat
Fra : Lars

Dato : 08-02-03 11:52

Hej

En af mine venner har taget et AOW i thailand og har ikke modtaget sit
dykker certifikat fra PADI. Hvem skal man kontakte? er det ens dykker center
i thailand eller er det PADI i Australien? eller skal man til et Dansk
dykker center

Lars

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 08-02-03 12:15

> [...]
center
> i thailand eller er det PADI i Australien? eller skal man til et Dansk

Da jeg tog mit AOWD i Australien gik der vist også lang tid før jeg fik
certifikatet tilsendt. Vist nok ca. 3-4 måneder. Jeg kontaktede det
dykkercenter hvor jeg havde taget det og fik at vide at det var på vej.

Hvor lang tid har han/hun ventet?

Tue

Fra : Lars

Dato : 08-02-03 12:52

> Hvor lang tid har han/hun ventet?

Det er underskrevet den 19/9/02, så det bliver vel 4½ måned :)

lars

Fra : Lykke Christel Olden~

Dato : 08-02-03 18:05

Hejsa!
Jeg måtte også vente virkelig lang tid til jeg fik mit AOW+div. Jeg gjorde
det, efter at have ventet i ca 4 mdr, at jeg hver uge sendte en kopi af mine
midlertidige certifikater og rykkede for dem.
Jeg tror også der gik ca. ½ år før jeg modtog dem. Min ven jeg tog
certifikaterne sammen med, har aldrig modtaget sine certifikater, han
rykkede dog heller ikke for dem.
Så det tyder jo på, at kan skal rykke efter dem, før PADI får taget sig
sammen til at udstede dem.

Mvh. LCO

Fra : max

Dato : 08-02-03 18:18

> [...]
center
> i thailand eller er det PADI i Australien? eller skal man til et Dansk

Jeg tror du får hurtigst resultat ved at kontakte den direkte
i Australien, hverken et Dansk dykkercenter eller det du
brugte i Thailand kan gøre noget.. Så send en email så sker
der nok noget...max

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-02-03 18:28

"Lars" <lkj@person.dk> skrev i en meddelelse news:b22nfd$foa$1@sunsite.dk...
> [...]
center
> i thailand eller er det PADI i Australien? eller skal man til et Dansk

Jeg ville prøve at hører PADI nordic om de ikke kan rykke for det.. er det
egentligt ikke dem du skal have det af?..

Det er forresten utroligt at man i disse internet dage skal vente 4 - 6
måneder på at få sit certifikat?!

Fra : Kristian Christianse~

Dato : 09-02-03 15:35

Hej Lars

Send en mail til dykkercenteret, hvor det er taget. Evt. kontakt PADI
Australien, da det er deres område. PADI Nordic kan "intet" gøre, da det er
et andet område.
Når et certifikat bliver bestilt, bliver det sendt til centeret /
instruktøren, så det er der, at det ligger (som regel).
Er der andre som mangler, så kontakt centrene eller det PADI område hvor det
er taget www.PADI.com og oplys, navn, adresse, kursusinstruktør, (står på
det midlertidige certifikat) og de hjælper jer.
En anden mulighed er at bruge jeres lokale dykkercenter til at hjælpe jer.

--
Kristian Christiansen / Active Sport Dykkercenter
Dit dykkercenter på vestsjælland www.active-sport.dk

Fra : Sbjeppe

Dato : 09-02-03 17:44

Det bliver nu sendt direkte til personen selv hvis man "husker" at noterer
det.............
Ellers er det rigtig nok, dog kan PADI Nordic godt være behjælpelig da de
kan formidle kontakten videre!

Mvh Jeppe!

"Kristian Christiansen" <active-sport@slagelse.mail.telia.com> wrote in
message news:b25osu$10v6$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Lars

Dato : 09-02-03 21:52

> [...]
> Ellers er det rigtig nok, dog kan PADI Nordic godt være behjælpelig da de

Jeg takker for hjælpen og vi har nok ikke helt læst hvad der står på det
midlertidige bevis! Der står at man skal sende et nyt billede og en kopi af
det midlertidige bevis til PADI Aus.

Jeg sakker jeg de mange svar i tråden

lars