Unreal II Hjælp !!
Fra : Master

Dato : 08-02-03 10:14

Hej.

Jeg sidder fast i det level der hedder Avalon, jeg har ydet backup til
guttes så han kan få gang i generatoren så jeg kan komme ned med elevatoren,
neden for møder jeg gutten og vi er på vej til bygningen hvor de andre har
forskanset sig og hvor jeg mener vi skal samles op, jeg kommer op på
bygningen og møder nogle alierede gutter og her stopper alt jeg aner
simpelthen ikke hvad jeg skal her.

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Jan Larsen

Dato : 08-02-03 15:08

Hej Igen.

Jeg er kommet videre, startede det level om så kom de skaarj,