Hår på En Kvinde
Fra : Henning

Dato : 12-03-01 12:25

Jeg var for mange år siden ude for en pige, hvis krop
var totalt dækket af små lyse hår, så hendes krop føltes
som at kæle med en fersken, der var mærkbar modstand
når jeg kærtegnede hendes krop, ben eller arme, da jeg
kyssede hendes bryster, var det som at kysse en sofapude
af fløjl, det var en underlig fornemmelse, der resulterede i,
at jeg tændte totalt af og var ude af stand til at få rejsning.
Hun mærkede hurtigt, jeg gik kold og blev naturligvis
utrolig ked af det, og troede der var noget i vejen med
hende, jeg havde utrolig svært ved at overbevise hende
om, at det var mig, der var "noget i vejen med".
Jeg forsvandt hurtigt ud af hendes liv, og vi mødtes
kun den ene gang. Synd for både hende og jeg

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 12-03-01 18:40

On Mon, 12 Mar 2001 12:24:37 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>Jeg var for mange år siden ude for en pige, hvis krop
>var totalt dækket af små lyse hår, så hendes krop føltes
>som at kæle med en fersken, der var mærkbar modstand
>når jeg kærtegnede hendes krop, ben eller arme, da jeg
HI Henning :)
> [...]
>at jeg tændte totalt af og var ude af stand til at få rejsning.
>Hun mærkede hurtigt, jeg gik kold og blev naturligvis

ak Henning - du har begåed følgene brøler
1:) du var FOR angaeret
2.) antageligt vis ikke beruset

Der er forskeld i mellem at *få fisse / el pik * ogaå være forelsket -
og jeg mener når man nu står der i sin fager ungdom fri af forhold og
har energien - så kan man *bare* slå hjernen fra og sætte fantsien ind
- det fordre slevfølig at man er noget fuld og ukritisk :)
Mne skægt nok når jeg tænker de her ? 12-16 -19 år tilbage - noget af
dte bedste sex jeg havde - det var noget som jeg havde driplet op i en
brandert på 3 uge - som lignede et eller andet katten havde trugget
ind der en gang havde været i live .... man er mere fri i sin
seksualitet når det menneske man har sex med er en ligegyldigt .
det bliver slevfølig arldrig så godt som med en man elsker og har
ædruelig sex med - det tager så lidt mere tid !
Da man jo strengt taget godt vil finde de rigtige steder før man
kaster sig hemnings løst over den latente brud :)
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 15-03-01 12:27

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:eo1qat0fgn488cn4grh8ohrf6ks3nroauo@4ax.com...

> ak Henning - du har begåed følgene brøler
> 1:) du var FOR angaeret
> 2.) antageligt vis ikke beruset

Ja jeg var angageret og jo, jeg var ikke beruset

> [...]
> Da man jo strengt taget godt vil finde de rigtige steder før man
> kaster sig hemnings løst over den latente brud :)

Jeg er af den mere afventende type, jeg bygger det langsomt
op, når jeg møder en ny, mindst over 3-4 timer, for jeg
kan godt lide intimiteten i at være sammen, kysse og kæle,
så pettingen fører til vild elskov *G*

MVH
Henning

Fra : Henrik

Dato : 13-03-01 01:26

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning

> [...]
> af fløjl, det var en underlig fornemmelse, der resulterede i,
> at jeg tændte totalt af og var ude af stand til at få rejsning.

Har kendt kvinder med *hår på brystet*, men nu mest som metafor.
Dog har jeg også haft lignende oplevelser med hårvækst uventede
steder, blot har den ikke været så massiv, som du her beskriver.
Lige nu mindes jeg f.eks. en lysblond kvinde, hvis bryst også var
behåret. Det var mig en stor kilde til nydelse at se de bitte små
hvide hår rundt om vorten i modlys, på stranden eller andre steder.

> [...]
> om, at det var mig, der var "noget i vejen med".
> Jeg forsvandt hurtigt ud af hendes liv, og vi mødtes
> kun den ene gang. Synd for både hende og jeg

Men jeg har også kendt en, som havde så kraftig kønsbehåring,
at hun i årevis havde kæmpet en håbløs kamp for at mindske
det areal, den dækkede. Hun havde advaret mig i forvejen,
fortalt om at hun havde det problem, men jeg fik ikke lov til at se, før
vi kravlede under dynen, så jeg havde bedyret, at intet kunne ryste
mig *g*, og at vi alle var smukke, som vi var, at man skulle acceptere
sig selv og ikke bekæmpe naturen. Altsammen sagt af en ung mand,
med ungdommens dybe overbevisning *s*. Jeg mente det sgu.
En overbevisning, som blev sat på prøve, da jeg med mine kælne
fingre, allerede fandt kønshår på indersiden af låret, helt nede
lige over knæet. Overbevisningen og nysgerrigheden fik mig til
at forske videre, og hun havde kønshår hele vejen op ad indersiden
af sine lår, som en omvendt kegle. I skridthøjde foldede det sig ud
i to hænders bredde for at forme en trekant med spidsen opad.
Spidsen ramte underkanten af navlen.
Jeg syntes stadig, hun var smuk, jeg tændte ikke af, men min over-
bevisning havde fået sig et knæk: Jeg kunne godt se, hun havde
et problem, og jeg kunne fortå hende, når hun ikke ville vise sig
nøgen første gang, før efter selve legen.

Venlig Hilsen
Knold