Keiseren av Danmark
Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 07-02-03 22:19

Det skjedde i de dager at det gikk ut befaling fra keiser Andreius om at
hele verden skulle la seg innskrive i hans hellige netikette. Og alle drog
av sted for at la seg innskrive, hver til sin gruppe.
Dere skal finne netiketteregler som er svøpt og ligger i en krybbe

Ære være keiser Andreius i det høyeste og fred på jorden blant mennesker som
har hans velbehag i nettiketten.

Fritt etter Lukas kap. 2

Mvh
Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-02-03 22:25

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev:

> [...]
>
> Ære være keiser Andreius i det høyeste og fred på jorden blant
> mennesker som har hans velbehag i nettiketten.

hi hi - Den *er* altså festlig

NB: - håber lige at få en privat respons på den private mail jeg
sendte dig tidligere i dag

Se mit nye forsøg på at lave en kristen hjemmeside :
http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Begge med debatforum ***

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 07-02-03 22:24

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote in message

> hi hi - Den *er* altså festlig
>
> NB: - håber lige at få en privat respons på den private mail jeg
> sendte dig tidligere i dag

Beklager, men den slettet jeg, uten å lese den

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-02-03 22:29

> Beklager, men den slettet jeg, uten å lese den

Må jeg genfremsende den? (den er *ikke* ubehagelig!)

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 07-02-03 22:34

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote in message

> hi hi - Den *er* altså festlig

Jeg registrerer at Keiser Andreius her gjør unntak fra sin netikette for en
blasfemisk melding som smigrer ham selv.

Kjellemann

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-02-03 22:41

> Jeg registrerer at Keiser Andreius her gjør unntak fra sin
> netikette for en blasfemisk melding som smigrer ham selv.

Blasfemisk? og var det mig der var tale om

Fra : Jan-Erik

Dato : 07-02-03 23:13

Kjell I. Johnsen wrote:
klip
> Jeg registrerer at Keiser Andreius her gjør unntak fra sin netikette
> for en blasfemisk melding som smigrer ham selv.
> Kjellemann

Så du fik ikke den respons du havde håbet på?

/Jan-Erik

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 07-02-03 23:16

"Jan-Erik" <jan-erik@rasmussen.FJERNESmail.dk> wrote in message
> Kjell I. Johnsen wrote:
> klip
>
> Så du fik ikke den respons du havde håbet på?
>
> /Jan-Erik

Jeg håbet ingenting, jeg bare registrerer.

Kjellemann

Fra : Erik.D

Dato : 08-02-03 12:55

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e443096$1@news.broadpark.no...

> "Jan-Erik" <jan-erik@rasmussen.FJERNESmail.dk> wrote in message

> Jeg håbet ingenting, jeg bare registrerer.
>
> Kjellemann

Hej Kjelleman.......langt de fleste vil også registrere dit start indlæg som
værende en "joke"....meeeeeeeeen for os der kender dig, stiller sagen sig
naturligvis anderledes .....

--

Erik.D

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-02-03 13:21

Erik.D <ebd@oncable.dk> skrev:

[ ... ]

Hej Erik!

Hyggeligt at se dig i gruppen igen. Snart længe siden

Fra : erik larsen

Dato : 08-02-03 13:47

> Erik.D

Hej Erik, godt nytår osv

rart at se du flipper med ørene endnu og ikke har fået de ekstra store
pipfuglelignende flipper endnu )

ErikL

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 08-02-03 13:55

"Erik.D" <ebd@oncable.dk> wrote in message

> [...]
som
> værende en "joke"....meeeeeeeeen for os der kender dig, stiller sagen sig

Kjender du meg????? Kan ikke huske å ha møtt deg.

Kjelleman