Unlock gl.nr
Fra : Finn Jespersen

Dato : 08-02-03 16:27

Hej
Kan jeg ikke få oplyst om det er muligt
at benytte sit gamle abonnement og nr... altså AT tage sit gamle simkort
og sætte det over i en ny Unlocked telefon og så fortsætte som intet er
hændt..
jeg har et nr som mange bruger..og vil gerne have dette et stykke tid til
alle kender mit nye billig nr.
Finn

Fra : Helmut Lotti

Dato : 07-02-03 16:42

Den problemstilling du beskriver, er netop ideen bag unlocking!

Fra : Finn Jespersen

Dato : 10-02-03 09:18

OK Jeg forstår..det er lidt nyt for mig.. jeg har bare set det som
engenvej til at komme uden om de sorte (dyre selskaber) og ind i en bedre
økonomisk ordning..
jeg var bare i tvivl om hvad simkortet indeholdte.. ligeledes om der er
forskellige...
men som jeg forstår det nu så er simkortet et "telefonstik"til et
selskab..??

kunne jeg få et råd vedr fastnet telefon jeg vil gerne købe en "smart og
sej" telefon til fastnet, og den skulle gerne også kunne vise nr,, samt
navn, men jeg tror ikke at beocom kan vise navn..

Fra : Th Frydensberg

Dato : 09-02-03 14:58

Finn Jespersen wrote:

> [...]
> sej" telefon til fastnet, og den skulle gerne også kunne vise nr,, samt
> navn, men jeg tror ikke at beocom kan vise navn..

Du kan få nogle BO telefoner er kan vise navn vis de er indkodet i
telefonen..
bla.. BO 2500 . Trådlløs BO 6000 .. Og andre mærker selfølgelig...
mv th
ps stil dit ur i pcen..

Fra : Finn Jespersen

Dato : 10-02-03 21:19

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> telefonen..
> bla.. BO 2500 . Trådlløs BO 6000 .. Og andre mærker selfølgelig...

TAK FOR RÅDET.. vedr.. telefon .jeg mener at uret står rigtigt det
er søn d. 9 feb kl. er 21,18
mvh.finn

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 09-02-03 22:36

Jeg har pt. selv kig på Siemens Micro - lille, trådløs i næsten samme design
som deres mobiltelefoner.

[stil uret]
> er søn d. 9 feb kl. er 21,18

Ja, men dit indlæg er stemplet 10. feb.

PS: Prøv eventuelt at spørge i dk.tek.telefoni også,
de ved mere om hvad der rører sig på fastnet-området.
Jeg sætter FUT til dk.tek.telefoni så evt. svar havner automatisk i den
gruppe !

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk