Hvordan kontakter jeg Symantec personligt ~
Fra : Heinz

Dato : 07-02-03 13:59

Hvordan får man egentlig fat i Symantec via E-mail ?
Jeg skal have fat i en eller anden hos deres firma for at fortælle
dem at der er et online firma der misbruger at af deres produkter
til spam (reklame mail for det) og nej det er ikke Symantec selv
der spammer, men et firma der hedder Hotdealtime.com
For så får vi at se hvad at Symantec har at sige til dette.

Heinz

Fra : Christian

Dato : 07-02-03 14:33

On Fri, 7 Feb 2003 13:59:10 +0100, "Heinz" <tomatoking@thebottle.com>
wrote:

> [...]
>der spammer, men et firma der hedder Hotdealtime.com
>For så får vi at se hvad at Symantec har at sige til dette.

Det er de udemærket klar over. Der har været flere tråde om det på de
internationale nyhedsgrupper. Se f.ex.
http://groups.google.com/groups?as_q=symantec&ie=ISO-8859-1&as_ugroup=news.admin.net-abuse.email&lr=&hl=da

/Christian

Fra : Heinz

Dato : 07-02-03 14:36

"Christian" <christian@fabel.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er de udemærket klar over. Der har været flere tråde om det på de
> [...]

Det var ikke så lidt, men jeg kan godt se ved hovedparten af
indlægene at folk ikke er klar over at det ikke er Symantec der spammer.

Heinz

Fra : Ole

Dato : 07-02-03 14:39

"Heinz" <tomatoking@thebottle.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der spammer, men et firma der hedder Hotdealtime.com
> For så får vi at se hvad at Symantec har at sige til dette.

Du kan prøve med den her:

mailto:spamwatch@symantec.com

Den skulle kunne gøre det

/Ole