Nybegyner
Fra : Roomx

Dato : 07-02-03 11:53

Jeg er helt grøn.

Hvordan lægger jeg denne siden ud hos b-one:
http://www.akeleje.dk/TM.asp

Hvad skal jeg skrive i formularfelterne?
Udbyder: www.b-one.dk
Frontpage2002, DK
jeg skal bruge adressen mailto: akeleje@akeleje.dk (hos b-one).

Hilsen Knut?

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-02-03 18:42

Roomx skrev bl.a.:
> [...]
>
> Hvordan lægger jeg denne siden ud hos b-one:
> http://www.akeleje.dk/TM.asp
>
> Hvad skal jeg skrive i formularfelterne?

www.b-one.dk/support.php

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Roomx

Dato : 07-02-03 20:48

Roomx skrev bl.a.:
> [...]
>
> Hvordan lægger jeg denne siden ud hos b-one:
> http://www.akeleje.dk/TM.asp
>
> Hvad skal jeg skrive i formularfelterne?

Du skrev:
www.b-one.dk/support.php

Ok. Kan du så hjælpe mig med hvad jeg skal fylde ud i denne fra b-one.dk?
til akeleje@akeleje.dk
Fra side: www.akeleje.dk/form.htm
Hvad skal jeg fylde ud i: http://cgi.locuples.com/cgi-bin/FormMail.pl?
Hvorledesop sættesformmail?

For at få FormMail-scriptet til at virke, skal der bruges følgende
stykke kode (som kun er et eksempel - der skal derfor rettes i diverse
felter):

<FORM method="post"
action="http://cgi.locuples.com/cgi-bin/FormMail.pl">
<input type="hidden" name="recipient" value="akeleje@akeleje.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="Meld dig til">
<input type="hidden" name="redirect"
value="http://www.akeleje.dk/fejl.html">
</FORM>

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-02-03 12:23

Ja og jeg er helt blå i hovedet over at du ikke bare skriver til
deres support. Når nej. b-one yder *ikke* support. De modtager
kun penge fra nogle bruger som tror de kan få en masse plads for
ingen penge.
Prøv dog at spørge i en anden gruppe.
Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-02-03 18:53

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres support. Når nej. b-one yder *ikke* support. De modtager
> kun penge fra nogle bruger som tror de kan få en masse plads for

Tja Lars Raaby - nu er det sådan at nogle af mine kolleger anbefaler B-one
som de tilsyneladende er tilfredse med. Jeg vil da være glad hvis du vil
uddybe det med at "De modtager kun penge fra nogle bruger(e) som "tror"...
hvad bygger du det på? Er det et svindelforetagende eller hvad?

Og hvad angår Roomx, så kunne du blot have svaret at han kunne læse firmaets
faq omkring ftp.

Men han kunne da også forsøge at læse noget om FrontPage i de mange
forskellige bøger og hæfter, der findes til formålet. Upload for en begynder
er ikke altid let eller indlysende.

--
ahw

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-02-03 18:04

Arne H. Wilstrup skrev bl.a.:

> [...]
> kun penge fra nogle bruger(e) som "tror"... hvad bygger du det
> på? Er det et svindelforetagende eller hvad?
Det ville jeg ikke kande dem men i en anden gruppe har der været
skrevet mange indlæg om manglende service fra b -one side.

> Og hvad angår Roomx, så kunne du blot have svaret at han kunne
> læse firmaets faq omkring ftp.
Det var jo også lige det jeg gjorde i den første indlæg som jeg
skrev.

> Men han kunne da også forsøge at læse noget om FrontPage i de
> mange forskellige bøger og hæfter, der findes til formålet.
> Upload for en begynder er ikke altid let eller indlysende.
Nej men her handlede det mere om b-one og deres faq.
Lars Raaby