Se ændringer i Word
Fra : Torben Andersen

Dato : 07-02-03 09:58

Hej,

Når der sendes word dok. kan modtageren se evt. ændringer, ved at benytte
Funktioner, Ændringer, Fremhæv ændringer ! Det er ikke smart !

Hvordan kan jeg slå denne funktion fra, således at modtageren ikke kan se
ændringer ?

/Torben

Fra : pre

Dato : 07-02-03 13:56

Er det ikke lige omvendt, funktionen er som standard deaktiveret? I
givet fald beskyt dok´et med et password. En behændig VBA programmør kan
nemt sætte en snip der uden videre kopierer ren tekst (tegnformatering
forsvinder).
© pre 2003

"Torben Andersen" <torben.andersen@removemejubiimail.dk> skrev i en
meddelelse news:3e437527$0$150$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
: Hej,
:

Fra : Jan

Dato : 07-02-03 15:39

> [...]
> Funktioner, Ændringer, Fremhæv ændringer ! Det er ikke smart !
> Hvordan kan jeg slå denne funktion fra, således at modtageren ikke kan se

Jeg må bare spørge: Er du advokat eller forsikringsagent eller...?
Hvorfor er det ikke smart at modtageren kan se dine ændringer?
Jeg er meget spændt på dit svar, så jeg håber du gider svare mig.
Med venlig hilsen
Jan

Fra : Torben Andersen

Dato : 08-02-03 17:16

Kender du nogle firmaer som vil have at kunder kan se evt. breve til andre
kunder ? Altså at jeg har redigeret i et dok til én kunde som er sendt til
en anden kunde !!!!

Fra : Jan

Dato : 09-02-03 11:58

Okay. Jeg tænkte jo nok at der måtte være en interessant forklaring.
Kunne man ikke opnå dette resultat ved at kopiere indholdet over i en ny blank side/fil? Det ser ud
til at virke her. Evt. kopiere via wordpad eller lignende? Det kan så blive et spørgsmål om særlig
formattering går tabt, men der kan du måske lave en skabelon med lynformattering.
Med venlig hilsen
Jan