Nikken?
Fra : Alkymisten

Dato : 07-02-03 02:10

Min chef er blevet kontaktet af en udenlandsk firma der hedder Nikken, de
søger forhandlere i Danmark, og han spurgte om jeg kender firmaet, - det gør
jeg ikke men måske er der nogen i gruppen her der har hørt om dem.

Er der nogen i gruppen her der kender dem? eller har erfaring med
produkterne.

Det er magnet bind og omslag, infrarød varme bind til at øge
blodgennemstrømning i f.eks dårlige led, specielle handsker og sokker til
kolde fødder og hænder,- specielle dyner og puder m.m.

Keith

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-02-03 23:46

Alkymisten wrote:

> Min chef er blevet kontaktet af en udenlandsk firma der hedder Nikken, de
> søger forhandlere i Danmark, og han spurgte om jeg kender firmaet, - det gør
> jeg ikke men måske er der nogen i gruppen her der har hørt om dem.

Ja, men ikke med vores bedste vilje. Vi er et par gange blevet spammet
med reklamer for firmaet her i gruppen.

> Det er magnet bind og omslag, infrarød varme bind til at øge
> blodgennemstrømning i f.eks dårlige led, specielle handsker og sokker til
> kolde fødder og hænder,- specielle dyner og puder m.m.

Jeg kender ikke noget til deres produkter, men mig bekendt er alle
magnet-ting fup og fidus uden virkning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : KURT HEIN MOSGREN

Dato : 13-02-03 17:05

ja kjenner til det , det har vært i salg i Norge i noe over et år, og har
selv kjøpt av det, vil noen kjøpe et par overmadrasser med norske madrass
mål 75x 200 så velkommen , man tror at man er bedre til å begynne med , men
så etter en stund forstår man at det hadde vært bedre å anvende pengene på
noe annet, men er man dårlig så blir man desperat og det ved noen å utnytte,
de enste som det gagner er selgerne som for NIKKENs vedkommende ser ut til
det vanlige pyramide system

Fra : YahooTrine

Dato : 30-04-03 17:26

Hej Keith,

Du har på garanteret hørt meget om Nikkens produkter og
forretningsmulighed på nuværende tidspunkt, men jeg synes alligevel at
jeg gerne ville svare dig.

Jeg har selv testet og brugt produkterne i gennem de sidste 3 måneder og
været meget positivt overrasket over resultaterne.
Magnet produkter kan man ikke forestille sig virker uden at have fået en
præsentation af produkterne. Der er gratis præsentaioner, som gennemgår
produkterne, teknologierne (som er patenteret af Nikken) samt
forretningsmulighederne hver uge i København og de tager ca. 2 timer.
Synes ikke man kan afskrive noget, inden man har fået en introduktion
til det....

Trine

http://www.kandu.dk/