Skærme
Fijala 3554
Nokia 920c ?
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-03-01 10:51

Jeg skal have skiftet min gamle 15" ADI derhjemme og regner med at det skal
være en 19". På arbejde har jeg de sidste par år haft en Nokia 17" med
trinitron rør som jeg har været meget glad for, og så er det jo oplagt at
kigge nokia...

Jeg tror at stort set alle 19" vil kunne klare mine krav til
opløsning/refresh så det vigtigstre krav er dybden. Nokia 920c har kun en
dybde på 40,7cm og det burde jeg kunne klemme ind. Det er godt nok en gammel
model (1/2000) men, men er der nogle der kender den ?

Jeg har skimmet gruppen igennem og andre oplagte kanditater er Samsung og
Nokia. Men er der en der har en oversigt hvor dybden af de enkelte modeller
er med.

En anden feature jeg godt kunne tænke mig er indbyggede højttalere, og en
usb hub men det er kun sekundære ønsker. Det største problem er den fysiske
størrelse.

Mvh
Anders Majland

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-03-01 11:55

> Jeg har skimmet gruppen igennem og andre oplagte kanditater er Samsung og
> Nokia. Men er der en der har en oversigt hvor dybden af de enkelte
modeller
> er med.

Fandt også lige Viewsonic GS790 og G90m (m højttalere) der kun er 41,2cm
dybe

/A

Fra : Lind

Dato : 12-03-01 21:56

GS790 er en lækker skærm !!!
Har den selv, men den er ikke "flad", som dem med Trinitron.
Der er dog hverken højtalere eller USB-hub til !!!

Lind

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-03-01 07:32

"Lind" <martin_lind@get2net.dk> skrev :
> GS790 er en lækker skærm !!!
> Har den selv, men den er ikke "flad", som dem med Trinitron.
> Der er dog hverken højtalere eller USB-hub til !!!

Hvis jeg går på kompromis med størrelsen for at få indbyggede højttalere er
der jo selvfølgelig LG Flatron 776FM med en dybde på 440mm....

Men er der ikke en der kan henvise til nogle gode online sammenligninger -
gerne en guide hvor man selv kan lægge kriterier ind....

/A