Batteri?
Fra : Pierre Roland

Dato : 06-02-03 21:44

Jeg haren yamaha DragStar650 som bliver 5 år om et par måneder, er det så
snart tid til at skifte batteriet ud eller kan det holde nogle år i nu?

Pierre Roland

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 06-02-03 21:44

Jeg ville personligt skifte det. Prisen kontra dine ærgelser ved at dyret
ikke starter hver gang er hurtigt tjent hjem.

MVH Anders

Fra : wheeler

Dato : 06-02-03 22:07

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:b1uhji$hg2$1@sunsite.dk...

> Jeg ville personligt skifte det. Prisen kontra dine ærgelser ved at dyret
> ikke starter hver gang er hurtigt tjent hjem.

[KLIP]

For nogle er ærgelsen en del af glæden/underholdningsværdien ved at eje en
motorcykel

Wheeler
TDR125R
RD 350R

Fra : bo-gsx-R

Dato : 06-02-03 22:12

> Jeg haren yamaha DragStar650 som bliver 5 år om et par måneder, er det så
> snart tid til at skifte batteriet ud eller kan det holde nogle år i nu?

hvorfor skifter noget, hvis det virker fint?
hvis du ingen problemer har med at starte, så spar pengende.

bo-gsxR

Fra : Jens B. R.

Dato : 07-02-03 08:17

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> wrote in message news:<b1ujct$pr0$1@sunsite.dk>...

> hvorfor skifter noget, hvis det virker fint?
> hvis du ingen problemer har med at starte, så spar pengende.
>
> bo-gsxR

Eller vent til du kan køre på mc'en og kør en tur til Sverige i
Biltema koster deres batterier omkring det halve, så er det godtnok
heller ikke et mærkebatteri men det skal jo også bare starte mcen

mvh

Jens

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-02-03 09:28

> Jeg haren yamaha DragStar650 som bliver 5 år om et par måneder, er det så
> snart tid til at skifte batteriet ud eller kan det holde nogle år i nu?

Hej Pierre

Mærkeligt spørgsmål? Hvis dit batteri er ødelagt skifter man det. Hvis
det stadig er godt, beholder du det...

En retningsline i om batteriet er godt:
Lad det helt op. Lad det stå 8 timer. Mål V over polerne. Viser det omkring
12,8 er det som nyt. Viser under 12,5 skal det skiftes nu. Hvis du vil vide
præcist så køb en batteritester på den nærmeste tankstation til 20kr.
Et batteri til en Drag Star koster ca. 600kr hos www.louis.de ? Det var godt
nok dyrt!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Margry

Dato : 07-02-03 17:02

Hej Pierre!
Jeg har det ligsom de andre, jeg skifter også når det ikke virker mere!!
Ellers gåd det vil godt hos dig?
Hilsen
Freddy