sex
Fra : erik larsen

Dato : 06-02-03 21:26

Nu er der rigtig undervisning af utugt hor på sexmesse, hvor er Moses
Hansen ????

Ægte samleje for meget for politiet
....Et ægte samleje på en sexmesse i Vejle er for meget for politiet i Vejle,
der har sigtet folkene bag sexmessen Erotic World for at overtræde
politivedtægten. Politiet mener, at showet var i strid med pornografiloven,
oplyser TV Syd. Pornoproducenten Michael Zile, der er ansvarlig for showet,
er meget overrasket over politiets reaktion. - Vi har lavet det samme på
messen i København, uden at politi...
Fundne ord: sexmesse
http://www1.dr.dk/nyheder/Indland/article.jhtml?articleID=81563
Dokumentet er sidst rettet: 18. januar 2003

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 06-02-03 21:34

erik larsen wrote:

> Ægte samleje for meget for politiet
> ...Et ægte samleje på en sexmesse i Vejle er for meget for politiet i
> Vejle, der har sigtet folkene bag sexmessen Erotic World for at
> overtræde politivedtægten.

Indlægget hører ikke til i denne gruppe. Der må findes nogle grupper med
seksuelle sager, du kan poste det i.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : erik larsen

Dato : 07-02-03 07:31

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Indlægget hører ikke til i denne gruppe. Der må findes nogle grupper med
> seksuelle sager, du kan poste det i.

Det kan så diskuteres da sexmessen, MH er bibelske emner der har været her
på DLK mange gange før og når Apostelen Paulus skriver en hel del om det i
NT , som f.eks. i 1 Kor 11, hvad alle kirkesamfund skulle tage mere
alvorligt i stedet for at skyde det over til ligegyldigheden eller en anden
gruppe.

1 Kor 5v11 Hvad jeg skrev til jer, var, at I ikke må have med nogen at
gøre, der har navn af broder, men lever utugtigt eller er grisk eller er en
afgudsdyrker eller en spotter eller en drukkenbolt eller en røver. I må
heller ikke spise sammen med sådan en. v12 Er det da min sag at dømme dem,
der står udenfor? Er det ikke dem, som er indenfor, I skal dømme? v13 Dem
udenfor skal Gud dømme. »I skal udrydde den onde af jeres midte.«

IMHO skulle 1 Kor 5v11-13 praktiseres i vores største kirke i stedet for at
præsterne har travlt med at gifter sig og andre flere gange, medens de
kæmper en kamp for at B&L må blive kirkelig viet.

ErikL

Fra : Henton

Dato : 07-02-03 09:45

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der står udenfor? Er det ikke dem, som er indenfor, I skal dømme? v13 Dem
> udenfor skal Gud dømme. »I skal udrydde den onde af jeres midte.«

hvordan var det nu med Jesus, han var da ikke bleg for ar omgås røvere og
luddere, han havde det mere besværligt med de skriftkloge, sådan er det vel
også i dag ?

er det ikke noget sludder.

Henton

Fra : erik larsen

Dato : 07-02-03 13:52

"Henton" <tele@tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> hvordan var det nu med Jesus, han var da ikke bleg for ar omgås røvere og
> luddere, han havde det mere besværligt med de skriftkloge, sådan er det

Undskyld, men jeg var ikke klar over at Jesus deltog i sexmessen og er
indvolveret i Sex, utugt og hor med fysisk kontakt, for at overbevise de
skriftkloge om deres uret.

> at
>
> er det ikke noget sludder.

Nej; med beklagelse Nej.

ErikL

Fra : Henton

Dato : 08-02-03 10:28

> [...]
>
> Undskyld, men jeg var ikke klar over at Jesus deltog i sexmessen og er
> indvolveret i Sex, utugt og hor med fysisk kontakt, for at overbevise de

du behøver ikke undskylde, der er sikkert meget du ikke er klar over.
Hvordan definerer du order hor i bibelsk forstand ?

Nå, så forklar !

Fra : erik larsen

Dato : 08-02-03 14:18

> "erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> og

> du behøver ikke undskylde, der er sikkert meget du ikke er klar over.
> Hvordan definerer du order hor i bibelsk forstand ?

Hor er ikke bibelsk forstand, men hor er uforstand på bibelen.

> for

> Nå, så forklar !

Har du aldrig været til bryllup hvor en eller begge har været gift før ???

ErikL

Fra : ram2

Dato : 06-02-03 21:42

"erik larsen" skrev d. 06-02-03 21:26 dette indlæg :
> Nu er der rigtig undervisning af utugt hor på sexmesse, hvor er Moses
> Hansen ????
LOL - Hvem kunne dog finde på at kopulere med ham??? Uha!!!

I øvrigt har Kevin Edelvang ret, det må høre under dk.snak.seksualitet

http://www.kandu.dk/

Fra : erik larsen

Dato : 07-02-03 13:53

"ram2" <ram2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> LOL - Hvem kunne dog finde på at kopulere med ham??? Uha!!!
>
> I øvrigt har Kevin Edelvang ret, det må høre under dk.snak.seksualitet

Så gå med ham derover

ErikL

Fra : ram2

Dato : 07-02-03 14:05

"erik larsen" skrev d. 07-02-03 13:53 dette indlæg :
> Så gå med ham derover
I love you Don Erik!!!!!!!!!

Ram

http://www.kandu.dk/