Hvilke tændrør?
Fra : Mikkel T Jensen

Dato : 12-03-01 10:52

Hejsa,

Nu er det vist på tide jeg får skiftet de gamle NGK'ere jeg har
siddende i GS'eren. Da dele af gruppen (læs: Armand) har skældt meget
ud over NGK-tændrør tænker jeg, at jeg nok hellere må købe nogle andre
denne gang. Hvilke kan anbefales ?

vh Mikkel
GS450

Fra : Sand

Dato : 12-03-01 13:48

"Mikkel T Jensen" <mjensenXX@daimi.au.dk> wrote in message
> Hvilke kan anbefales ?
Nippon Denso

--
Mvh. Sand

Fra : Armand

Dato : 13-03-01 02:09

Mikkel T Jensen <mjensenXX@daimi.au.dk> skrev i en

> [...]
> siddende i GS'eren. Da dele af gruppen (læs: Armand) har skældt meget
> ud over NGK-tændrør tænker jeg, at jeg nok hellere må købe nogle andre

Nippon Denso (ND) var 80'ernes #1 (Måske fordi at det var dem som Max'
MC Import tog hjem dengang).
Efter sigende skulle de kunne skaffes ved den nærmeste autogrossist!

--
Armand.