Pakning
Fra : boe

Dato : 12-03-01 10:53

Hvad hedder den forsegler, som skal smøres på kanten af
ventildækslet/topdækslet (for at holde olien inde ved monteringen? Er det
noget flydende pakning-agtigt, eller hvad?

Bo, VF1000F

Fra : Marius

Dato : 12-03-01 11:55

Hejsa Bo.....

Jo, det er en form for silikone...flydende pakning + den originale O-ring.

Til din orientering har jeg en stor kasse med stumper til din model.
Bagsvinger, skjolde, monostøddæmper bag,forhjul,....og en masse andet "guf".
Ring på 20306530 og hør nærmere.......prisen er mere end favorabel !!

MVH
Marius

Fra : boe

Dato : 12-03-01 16:15

"Marius" <thrige@mail.tele.dk> wrote in message
> Hejsa Bo.....
>
> Jo, det er en form for silikone...flydende pakning + den originale O-ring.

Det er nu selve "låget" jeg mener, og der er da ikke nogen 0-ring?

> [...]
"guf".
> Ring på 20306530 og hør nærmere.......prisen er mere end favorabel !!

Kunne du lave en liste over hvad du har? Jeg vil også gerne kende
hjulstørrelsen (der er forskellige størrelser på F og FII).
Så kunne du måske maile listen og prisen til mig, så kan jeg ringe. Du bor i
Århus?

Bo, VF1000F

Fra : Marius

Dato : 12-03-01 18:43

Hejsa igen/igen.....

Kassen består af følgende: Forhjul 16" - kædeskærm - kåbebeslag FI + div.
plastic t. kåbe - inderbagskærm - bagsvinger - sideskjold til venstre side,
FI - ledningsnet (ikke det hele) - div. bolte aksler og forhvilere -
bremsekaliber - alusidedæksel kobl.side (motor) - luftfilterkasse - køler
incl. blæsere - aludæksel v. forr.tandhjul incl. slavecyll. t. kobl. - 2
forr. skiver - tandhjul incl. nav, bag - monodæmper bag - fodhvilere, bag -
slavecyll., bag.
Hele kassen for 1000,- kr.
Jeg arbejder i Århus og bor i Nordjylland. Ring venligst, så skal jeg
forklare dig om pakningen i ventildækslerne.
MVH
Marius