yes
Fra : Ken Madsen

Dato : 06-02-03 19:58

Jeg har smidt 8 kg. siden 25 dec. Jeg havde ikke regnet med at det gik så
hurtigt. Det eneste jeg har gjort er at jeg har gået tur (i højt tempo) ca.
6-7 om ugen, og udskiftet chockoladen med frugt.

Lad mig se, 8 kg. på 6 uger, kan jeg så regne med de sidste 12 kg. på 9
uger???? Hvis jeg fortsætter på samme måde? Eller skal jeg begynde at løbe i
stedet. Jeg har løbet før, men vil helst ikke begynde igen før jeg har smidt
nogen flere kilo.

Hilsen Ken

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-02-03 20:09

"Ken Madsen" <kenhvm@hotmail.com> writes:

> Jeg har smidt 8 kg. siden 25 dec. Jeg havde ikke regnet med at det gik så
> hurtigt. Det eneste jeg har gjort er at jeg har gået tur (i højt tempo) ca.
> 6-7 om ugen, og udskiftet chockoladen med frugt.

Tillykke, det er da noget man kan mærke.

> [...]
> stedet. Jeg har løbet før, men vil helst ikke begynde igen før jeg har smidt

Desværre tror jeg ikke du skal regne med det. Som oftest taber man sig
mest i starten.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : [webwoman]

Dato : 06-02-03 22:07

"Ken Madsen" <kenhvm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Eller skal jeg begynde at løbe i
> stedet. Jeg har løbet før, men vil helst ikke begynde igen før jeg har
smidt
> nogen flere kilo.

Bliv du bare ved med raske gåture et par måneder endnu - specielt hvis du
ikke før har dyrket motion i nævneværdig grad. Så styrker du muskler, sener
etc. og mindsker risikoen for skader.

Begynd at smålunte om et par måneder.

Kig ind på www.run4fun.dk hvis du vil have inspiration til at komme i gang
med løb.

Held og lykke med det hele.

Mvh. Lisbeth

Fra : Rikke Petersen

Dato : 07-02-03 05:24

Hej Ken!

Tillykke!!!!! Hvor er det bare flot....og dejlig motiverende.
Held og lykke fremover....og skriv endelig når vægten er kommet længere ned.

Hjerteligst Rikke

Fra : Grethe Alsing Peders~

Dato : 08-02-03 07:11

Tillykke med vægttabet. Desværre tror jeg heller ikke du skal regne med at
kunne smide de sidste kilo så hurtigt som du gerne vil. Jeg har selv tabt 8
kg siden 25 november 2002 ved at sige nej tak til popcorn, slik og sodavand
m.m af den slags. Jeg spiser flere grøntsager og frugt og min kost er i det
hele taget blevet mere fedtfattig. Desuden træner jeg i fitnesscenter 3
gange om ugen af en times varighed.Men også jeg er gået lidt i stå med
vægttabet og skal stadig smide 20 kg.

Held og lykke til dig med vægttabet fremover

mange hilsner fra en lidelsesfælle

Grethe

Fra : Martin S.

Dato : 15-02-03 13:46

"Grethe Alsing Pedersen" <grethe.alsing@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e449f75$0$10968$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
[...]
> Jeg har selv tabt 8 kg siden 25 november 2002 ved at sige nej tak til
popcorn, slik og
> sodavand m.m af den slags.
[...]

Feder popcorn?? Jeg troede netop at popcorn var ok at spise (ligesom
saltstænger).

MVH Martin

Fra : [webwoman]

Dato : 15-02-03 18:57

"Martin S." <feedback56@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Feder popcorn?? Jeg troede netop at popcorn var ok at spise (ligesom
> saltstænger).

Kalorier feder..... hvis du får flere, end du forbruger.
Hvor de kommer fra, er dybest set uden betydning.

Mvh. Lisbeth

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-02-03 19:02

[Martin S. | Sat, 15 Feb 2003 13:45:31 +0100]

>Feder popcorn?? Jeg troede netop at popcorn var ok at spise (ligesom
>saltstænger).

Får du mere energi end din krop har brug for, feder det. Denne energi
kan komme fra kulhydrater, proteiner og fedt, og omdannes af kroppen
efter behov.

Der er skiftende holdninger til hvad man bør gøre; men generelt set er
kombinationen af (letomsættelige) kulhydrater og fedt den dårlige
kombination.

Nogle foilk taber sig ved at reducerer fedtet kraftigt og spise
proteiner og (tungtomsættelige) kulhydrater, andre taber sig ved at
spise proteiner og fedt (jeg f.eks.).

Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk