Starte et filmklip i powerpoint?
Fra : Mato

Dato : 06-02-03 19:15

Hej.
Efter hvad jeg kan se, kan et filmklip enten startes automatisk eller ved at
klikke på det.
Er der ikke mulighed for f.eks. at starte klippet evd klik på en knap eller
et hyperlink på diasset.
Skal man lave en makro eller hva'?

Mvh.--
Tor Valen, Ebeltoft
Torval@mail.tele.dk

Scanned by Norton Antivirus 2002.

Fra : pre

Dato : 06-02-03 19:36

Brug Hyperlink eller Action Buttons (eller de forbistrede
hjælpetekster).
© pre 2003

"Mato" <torval@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
[...]
:
:
: Mvh.--
: Tor Valen, Ebeltoft
: Torval@mail.tele.dk
:

Fra : Mato

Dato : 06-02-03 20:19

Men henviser hyperlinks ikke kun til andre dias ol. og ikke til objekter på
det enkelte dias ???

Fra : pre

Dato : 06-02-03 22:54

What do you want to do?
Learn about hyperlinks and action buttons in a presentation

Create a hyperlink to a custom show or a location in the current
presentation

Create a hyperlink to an e-mail address

Create a hyperlink to another presentation, file, or Web page

Create a hyperlink to a specific slide in another presentation

Insert action buttons and hyperlinks for a self-running presentation
© pre 2003 -som henviser til hjælpeteksterne

[...]
: > --
: > mvh
: > © pre 2003
: >
[...]