Antal opslag på forsiden
Fra : Steffen Allan Poulse~

Dato : 06-02-03 18:21

Hej.

Jeg udgir www.pedersker.dk og har i den forbindelse en opslagstavle og
en kalender som brugere selv kan indsætte data i via en formular.
Disse data bliver gemt i accessdatabase.

Nu kunne jeg godt tænke mig at der på forsiden stod antallet af opslag
og evt. antal af opslag indenfor de sidste 2-3 dage. Men hvordan gør
jeg det og kan det lade sig gøre? Nogen der har en god ide?

Jeg kunne også tænke mig, arrangementkalenderen kun viste de dage der
var aktuelle. dvs. et arrangenmenter der var overstået ikke kom blev
vist mere i kalenderen uden at jeg selv skal slette arrangementet - er
der også nogen der kan hjælpe her.

På forhånd tak

Steffen