GSXR600 '98 Kontra GSXR600 '99
Fra : CHN

Dato : 06-02-03 18:16

Er ved at købe en ny MC.

Valget står mellem en GSXR 600 Årg '98 eller '99.

Så vidt jeg har kunne læse mig til er de to MC'r identiske bortset fra
motoren, som på '98 yder 98Hk og på '99
yder 110Hk.
Modelen fra før 98 ligger mellem 80 og 90.000 Kr.
Og 99 og 00 koster over 100.000 kr.

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer med de 2 MC'r:

Er den ekstra ydelse pengene værd??
Er ydelsen den eneste forskel??
Osv.

På forhånd tak.

Claus Hollen Nielsen

E-mail: claus.hollen@get2net.dk
Mobil: 20320657
Hjemme: 86943162

Fra : CHN

Dato : 06-02-03 18:21
Fra : wheeler

Dato : 06-02-03 19:52

"CHN" <claus.hollen@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:kLw0a.55138

> [...]
Og 99 og 00 koster over 100.000 kr.

> Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer med de 2 MC'r:

Vær ifm evt, køb opmærksom på tidsforskydningen i modelår og indreg. 1. gang

Kunne den sene model ikke erhverves for 126K (jeg mener der var et restparti
der afgik til den pris i foråret 2002 - eller var det efteråret 2001?).

Set i det lys lyder prisen på + 100K høj :-/ med mindre modellen
99-modellen først blev indreg. sidste år!

Wheeler
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65

Fra : bo-gsx-R

Dato : 06-02-03 22:17

> Så vidt jeg har kunne læse mig til er de to MC'r identiske bortset fra
> motoren, som på '98 yder 98Hk og på '99
> yder 110Hk.

de yder begge 110hk- ca. 90-93 på hjulet standard.
jeg mener ikke at der blev lavet noget mærkbart om
på disse 2. Den væsentligste ændring kom i 97-98.
motoren fik mere moment.

bo-gsxR