personlig mappe med kode??
Fra : Tømreren

Dato : 06-02-03 18:11

Kan man lave det??
Jeg har en datter på 4 år det sidder og leger med min pc til tider,og ville
gerne gøre en mappe lukket,så jeg kan gemme de ting der ikke må slettes i
den.

Mvh
Tømreren

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-03 19:46

Tømreren skrev:

>Kan man lave det??

Med et NT-system (NT, 2000, XP) kan du sætte brugere op med helt
specifikke rettigheder. Du kan give dig selv
administratorrettigheder (uindskrænket adgang), og så kan du
tillade datteren adgang til specifikke områder/programmer.

>Jeg har en datter på 4 år det sidder og leger med min pc til tider,og ville
>gerne gøre en mappe lukket,så jeg kan gemme de ting der ikke må slettes i
>den.

Min kammerat har en søn der i den alder en dag stolt råbte: "Far,
kom og se hvad jeg har fundet!". Han var inde i BIOS-opsætningen
og tampede rundt på tastaturet.

--
Bertel

Fra : Tømreren

Dato : 06-02-03 20:05

> [...]
> administratorrettigheder (uindskrænket adgang), og så kan du
> tillade datteren adgang til specifikke områder/programmer.

Det ved jeg godt,men jeg mener at der findes et program,hvor man kan lukke
visse mapper af.
Det er jo lidt nemmere end at skulle sidde og logge en bruger af og så logge
en ny bruger på (vores pc står altid tændt og hun bruger den når hun har
lyst)

> Min kammerat har en søn der i den alder en dag stolt råbte: "Far,
> kom og se hvad jeg har fundet!". Han var inde i BIOS-opsætningen
> og tampede rundt på tastaturet.

Min datter har for 14 dage siden siddet og rodet i MSCONFIG,,,,, skidt
ting,,,;-/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-03 22:03

Tømreren skrev:

>Det ved jeg godt,men jeg mener at der findes et program,hvor man kan lukke
>visse mapper af.

Om ikke andet kan du angive at de skal være skjult. I
Mappeindstillinger - Vis kan du så angive at skjulte filer ikke
må vises.

--
Bertel

Fra : BB

Dato : 07-02-03 00:06

Klip---
> Om ikke andet kan du angive at de skal være skjult. I
> Mappeindstillinger - Vis kan du så angive at skjulte filer ikke
> [...]

Godt tip Bertel

VH
BB
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Bisgaard

Dato : 10-02-03 20:22

Måske et dumt spørgsmål.

Hvordan finder man en mappe igen hvis man i indstillinger har valgt at den
skal være skjult....

Mvh
Bisgaard

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-02-03 20:42

Bisgaard skrev:

>Hvordan finder man en mappe igen hvis man i indstillinger har valgt at den
>skal være skjult...

Man ændrer mappeinstillingerne til at vise skjulte filer.

--
Bertel

Fra : Bisgaard

Dato : 11-02-03 19:55

det er nu ikke så let når mappen er væk.......?

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-02-03 21:04

"Bisgaard" <tbr92@hotmail.com> writes:

> det er nu ikke så let når mappen er væk.......?

Det kan man gøre i de gennerelle indstillinger i stifinder.

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Tømreren

Dato : 07-02-03 16:31

jeg har fundet et program der kan gøre det,det hedder folder gurad pro..