C&C Generals....
Fra : Holger Danske

Dato : 06-02-03 17:08

Så er der kun 4 dage tilbage, så skulle næste omgang C&C være på gaden,
Yeaaahhh..
Medmindre man kan få en "sniger"....

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --
-- Cum insantientibus fuere necesse est --

Fra : Jacob

Dato : 06-02-03 17:11

"Holger Danske" <holger_danske@msn.net> skrev i en meddelelse
> Så er der kun 4 dage tilbage, så skulle næste omgang C&C være på gaden,
> Yeaaahhh..
> Medmindre man kan få en "sniger"....

bliver ret cool ....
hvis du gerne vil snyde ligger det på sharerector.com .... Men gode spil
(som det har at blive) skal købes

Jacob

Fra : Mercenary

Dato : 06-02-03 17:34

"Jacob" <devnull@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Holger Danske" <holger_danske@msn.net> skrev i en meddelelse
>

> bliver ret cool ....
> hvis du gerne vil snyde ligger det på sharerector.com .... Men gode spil
> (som det har at blive) skal købes

Ja. Se nu bare hvor Renegade og Tiberian Sun satte rekorder på salgslisterne

Jeg vil se det før jeg tror det.

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Jacob

Dato : 06-02-03 17:34

"Mercenary" <Mercenary@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Jacob" <devnull@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Se nu bare hvor Renegade og Tiberian Sun satte rekorder på
salgslisterne

> Jeg vil se det før jeg tror det.

De kan ikke blive ved med at lave dårlige spil. C&C, RA styrede MAX .... nu
må de få et godt spil igen, ellers kan de godt pakke sammen og gå hjem

Fra : Simon Kamber

Dato : 06-02-03 20:31

On Thu, 6 Feb 2003 17:33:34 +0100, "Jacob" <devnull@tiscali.dk> wrote:

>De kan ikke blive ved med at lave dårlige spil. C&C, RA styrede MAX
Kunne faktisk også godt lide RA2.

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 06-02-03 19:10

> Ja. Se nu bare hvor Renegade og Tiberian Sun satte rekorder på
salgslisterne

> Jeg vil se det før jeg tror det.

For at det ikke skal være løgn, så solgte Tiberian Sun ufatteligt godt
herhjemme. :)

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Jacob

Dato : 06-02-03 19:16

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> salgslisterne

> For at det ikke skal være løgn, så solgte Tiberian Sun ufatteligt godt
> herhjemme. :)

Skræmmende. Syntes det var et latterligt spil, men hver sin smag

Jacob

Fra : Martin K

Dato : 06-02-03 19:50

> Skræmmende. Syntes det var et latterligt spil, men hver sin smag

Synes nu personligt at det var ok, men RA2 holdt stilen lidt bedre...

--
Martin K

Fra : Jacob

Dato : 06-02-03 21:33

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Synes nu personligt at det var ok, men RA2 holdt stilen lidt bedre...

Spillede ikke ra2 så meget, kan ikke huske hvorfor. Ra og det første c&c
styrede MAX

Jacob

Fra : Martin K

Dato : 06-02-03 21:46

Jacob wrote:
> Spillede ikke ra2 så meget, kan ikke huske hvorfor. Ra og det første
> c&c styrede MAX

Fuldkommen enig. Dette var også det eneste jeg gad at købe expansion packs
til... Det originale C&C står stadig som et minde jeg brugte lang tid på

--
Martin K

Fra : Jacob

Dato : 06-02-03 21:53

> Fuldkommen enig. Dette var også det eneste jeg gad at købe expansion packs
> til... Det originale C&C står stadig som et minde jeg brugte lang tid på

Har brugt mere tid på ra da man ikke kunne game multi i c&c og multi i c&c
(w95) stank ret meget :(

Fra : Martin K

Dato : 06-02-03 22:02

Jacob wrote:
> Har brugt mere tid på ra da man ikke kunne game multi i c&c og multi
> i c&c (w95) stank ret meget :(

Har aldrig rigtig spillet C&C vildt meget multiplayer, men Warcraft II er
blevet tæsket igennem. Det er sq også en klassiker...

--
Martin K

Fra : Jacob

Dato : 06-02-03 22:05

> Har aldrig rigtig spillet C&C vildt meget multiplayer, men Warcraft II er
> blevet tæsket igennem. Det er sq også en klassiker...

Var jo også det beste spil der var ingen RA kom, eller var det omvendt ???

Fra : Martin K

Dato : 08-02-03 13:08

Jacob wrote:
> Var jo også det beste spil der var ingen RA kom, eller var det
> omvendt ???

Som jeg husker det kom Warcraft II og var helt vildt på daværnde tidspunkt.
Derefter kom C&C som slog benene væk under de fleste. Så kom Red Alert...

--
Martin K

Fra : Jacob

Dato : 08-02-03 13:17

> Som jeg husker det kom Warcraft II og var helt vildt på daværnde
tidspunkt.
> Derefter kom C&C som slog benene væk under de fleste. Så kom Red Alert...

Mener C&C kom før wc2, men man kunne ikke spille multiplayer i den første
udgave ... er sku mange år siden, husker heller ikke så godt

Jacob

Fra : Martin K

Dato : 08-02-03 13:22

Jacob wrote:
> Mener C&C kom før wc2, men man kunne ikke spille multiplayer i den
> første udgave ... er sku mange år siden, husker heller ikke så godt

Jeg har lige krydstjekket med en kammerat. Mener 100% sikkert at WC2 kom før
C&C. Og jo. Du kunne både spille multiplayer i C&C og WC2. C&C understøttede
godt nok kun et serielt link-kabel. Men multiplayer, det var det sq

--
Martin K

Fra : Jacob

Dato : 08-02-03 13:42

> [...]
understøttede
> godt nok kun et serielt link-kabel. Men multiplayer, det var det sq

Skal nok passe, er så mange år siden at jeg ikke kan huske det :)

Jacob

Fra : Martin Moeller

Dato : 08-02-03 14:42

Jacob skrev:

> Mener C&C kom før wc2, men man kunne ikke spille multiplayer i den første
> udgave ... er sku mange år siden, husker heller ikke så godt

C&C kom i efteråret ´95 og WC2 kom lige i starten af ´96. Og jo, man kunne
godt spille multiplayer i C&C. Sad selv med DOS-kommandoer og
IPX-protokoller og rodede med netværket. Men så kunne man også spille op til
hele 4 (fire) spillere!

--
Mvh. Martin Møller
"Ingen har nogensinde stillet spørgsmålstegn ved det faktum, at alle kvinder

Fra : Holger Danske

Dato : 06-02-03 17:31

Jacob wrote:
> "Holger Danske" <holger_danske@msn.net> skrev i en meddelelse
>

> bliver ret cool ....
> hvis du gerne vil snyde ligger det på sharerector.com .... Men gode
> spil (som det har at blive) skal købes

Også mine ord, Jacob, men har dog prøvet det hos en kammi, det styrer bare
*vbg*

Allan
--