Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hjælp mit grafikkort kører af lort på min ~
Fra : Blix

Dato : 06-02-03 16:40

har lige erhvervet et msi gf4 ti480se. kører på et msi 648 max bundkort med
sis chip. cpu er en p4 2,4ghz NW.
den hakker faktisk i alle spil og laver en elendig score i 3dmark-se test.
har været ude i bios men kan ikke ændre noget plus mine ram vil kun køre
100mhz!!!
nogen der lige kan hjælpe

Fra : GHOSTEREN

Dato : 06-02-03 20:17

ey ey

Prøv at se denne side her. Lidt Tweak til grafikkort. GOdt nok til cs, men
det kunne værer at det kunne hjælpe.
http://www.fedespil.dk/artikler/tweak-guide/

M.V.H.

GHOSTEREN

Fra : H3nrik V!

Dato : 08-02-03 16:40

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> den hakker faktisk i alle spil og laver en elendig score i 3dmark-se
> test. har været ude i bios men kan ikke ændre noget plus mine ram vil

Mon ikke du skal have fat i en SiS chipset driver til bundkortet? Prøv på
MSI's hjemmeside...

--
/H3nrik V!

Hey - Intel made a P4 2.66 with a 166MHz FSB - and marked it as a 1.6 GHz...
;)

My opinion of dual channel DDR pretty much follows:
http://www.overclockers.com/tips00157/