MC Nøglen 2003 er udkommet!
Fra : Buck

Dato : 06-02-03 13:21

Var lige et smut ude hos den lokale MC-Pusher, og mindsanten om ikke han
havde stakkevis af MC-Nøglen 2003 liggende...

Så har den alligevel sneget sig på gaden uden at vi er blevet orienteret her
i gruppen...
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-02-03 17:15

"Buck" <buck@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde stakkevis af MC-Nøglen 2003 liggende...
>
> Så har den alligevel sneget sig på gaden uden at vi er blevet orienteret

Troede folk var klar over det :) Jeg hentede mit for en lille uge siden..

Mvh Thomas

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-02-03 19:29

> Troede folk var klar over det :) Jeg hentede mit for en lille uge
siden..

Ditto Jeg kommer for tit hos "pusheren" - men mest for at spørge om
mine stumper skulle være kommet ...

/A

Fra : Morten Juel

Dato : 06-02-03 17:56

Cool, så er det ned til pusheren

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Armand

Dato : 06-02-03 17:34

Buck <buck@sol.dk> skrev i en
> [...]
han
> havde stakkevis af MC-Nøglen 2003 liggende...
>
> Så har den alligevel sneget sig på gaden uden at vi er blevet

Jup!
Jeg fik mig et eksemplar da jeg besøgte forgangne weekends udstilling i
Fredericia; men ellers ville det da være et flop hvis ikke at 03'eret
var på gaden til mc-udstillingen i Belleacentret, så det kan vel ikke
overraske at den er til at får nu :-/

--
Armand.