CBR600RR - Kongen i 600 cc klassen. ;-))
Fra : Michael K. S.

Dato : 06-02-03 12:42

Ja _mig_ undrer det jo ikke,men nu begynder de første klassetests at
løbe ind...

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=163776

Med Kawa's prissætning på ZX6R er CBR600RR'eren dog indtil videre for
dyr i DK.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Benz...

Dato : 06-02-03 13:26

> [...]
http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=163776

> Med Kawa's prissætning på ZX6R er CBR600RR'eren dog indtil videre for

Hmm... Tror du også på at hvide er bedre end sorte?

hilsen Benzon (som syntes at kan fornemme en smule "Honda er det bedste" i
dette indlæg)
Helt enig CBR er for dyr! (ligesom R6)

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-02-03 13:45

On Thu, 06 Feb 2003 12:26:04 GMT, "Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote:

>Hmm... Tror du også på at hvide er bedre end sorte?

Nej for CBR600RR kommer jo kun i sort )

>hilsen Benzon (som syntes at kan fornemme en smule "Honda er det bedste" i
>dette indlæg)

En smule nej-nej,ikke en smule....

>Helt enig CBR er for dyr! (ligesom R6)

Ærgerligt nok hvis man kun vil ha' det bedste,ellers må man jo nøjes
med en ZX6R,eller bare vente til de andre falder i pris .

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 06-02-03 14:02

"Michael K. S." wrote:

> Nej for CBR600RR kommer jo kun i sort )

Ikke i Danmark, der kommer den kun i rød, og i ret få eksemplarer ifølge Honda
DK.
Flot gået, V. Nellemann!

-Jacob

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-02-03 14:14

On Thu, 06 Feb 2003 14:02:28 +0100, Jacob Hornemann
<jacobh@hotmail.com> wrote:

>Ikke i Danmark, der kommer den kun i rød, og i ret få eksemplarer ifølge Honda
>DK.

Øv - af de tre farver (gul-rød-sort) er sort da klart den flotteste -
IMO

>Flot gået, V. Nellemann!

Det virker lidt som om det er tilbage til gamle dage for Honda-DK,det
er lidt "take it or leave it - we don't care"...

Fra : Benz...

Dato : 06-02-03 13:59

> Ærgerligt nok hvis man kun vil ha' det bedste,ellers må man jo nøjes
> med en ZX6R,eller bare vente til de andre falder i pris .

> [...]

lad os nu vente og se hvad der sker.
Som du selv skrev De første tests.
Så er spørgsmålet bare om hvor lang tid der går før at de for taget sig
sammen og sænket prisen! (1år??) hvem ved!
benz...

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-02-03 14:20

On Thu, 06 Feb 2003 12:59:07 GMT, "Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote:

>lad os nu vente og se hvad der sker.
>Som du selv skrev De første tests.

Helt klart - du skal slet-slet ikke tage dette seriøst,for det første
kan man ikke lægge et klap i et slutresultat,der kan være mange
delelementer der kan være afgørende for nogle og ikke for andre.For
det andet så er det jo i vid udstrækning op til den enkelte
journalists smag og hvad de vægter mest - Begrebet "bedst" i 600 cc
sammenhæng er langt henad vejen noget værre sludder og har været det
længe,alle cyklerne er rigtig gode og det er småting der
differentierer dem.

>Så er spørgsmålet bare om hvor lang tid der går før at de for taget sig
>sammen og sænket prisen! (1år??) hvem ved!

Honda-DK har jeg mine tvivl om,de virker ret ligeglade,men Yamaha
derimod _må_ næsten reagere

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-02-03 08:50

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> writes:

> lad os nu vente og se hvad der sker.
> Som du selv skrev De første tests.

Tjah, sidste år læste jeg tre forskellige tests af de samme tre
motorcykler mod hinanden: YZF-R1, GSX-R1000 og CBR900RR (alle i 2002
modeller).

Resultat?: én sejr til YZF-R1, én sejr til GSX-R1000 og én sejr til
CBR900RR.

Så det der med "best in test" skal nok tages med et (kilo)gram salt.

For alle praktiske formål, så er _alle_ nye motorcykler af rigtig høj
kvalitet og med mindre man har et eksotisk efternavn såsom Doohan,
Rossi eller Biaggi, så er det _en_selv_ som sætter grænserne for hvor
meget man kan få ud af cykelen.

Men alt dette er jo totalt irrelevant når man står på langelinie. Dér
er det meget vigtigt at have maskinen med de fleste heste, den laveste
vægt, den hurtigste styregeometri.... (fyld selv på listen)

Kai, lyseslukker
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-02-03 09:34

> Resultat?: én sejr til YZF-R1, én sejr til GSX-R1000 og én sejr til
> CBR900RR.
> Så det der med "best in test" skal nok tages med et (kilo)gram salt.

Hej Kai

Du er helt galt på den. Tests i blade har altid ret når det er en Honda der
vinder!

Du ved jo. Man møder de sødeste mennesker på en Honda.

--
Come fly with us
Jens Bager Jensen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-02-03 12:58

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> writes:

> Hej Kai
>
> Du er helt galt på den. Tests i blade har altid ret når det er en Honda der
> vinder!
>
> Du ved jo. Man møder de sødeste mennesker på en Honda.

Jeg hviler min kuffert... (= I rest my case)

Kai

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-02-03 13:58

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> Ja _mig_ undrer det jo ikke,men nu begynder de første klassetests at
> løbe ind...
>
> http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=163776

Bah... Humbug... De har testet den mod en Suzuki - hvad havde du
forventet?

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-02-03 14:10

On 06 Feb 2003 13:57:33 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Bah... Humbug... De har testet den mod en Suzuki - hvad havde du forventet?

Præcis det resultat der foreligger ).

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-02-03 15:06

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> Præcis det resultat der foreligger ).

Ja, men det er jo bare fordi Suzukien er billigere. Eller... Nej, vent...
Feck, nu kan jeg ikke huske på hvilken side af stregen jeg stod sidst

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-02-03 15:11

On 06 Feb 2003 15:06:29 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Ja, men det er jo bare fordi Suzukien er billigere. Eller... Nej, vent...
>Feck, nu kan jeg ikke huske på hvilken side af stregen jeg stod sidst

Indtal et bånd som du kan køre subliminalt under søvnen "Suzuki er
noget *#¤%&#*...Suzuki er noget bøttejern....Suzuki er roden til alt
ondt i verden"...efter et par dage så kan du det og behøver ikke
længere være i tvivl .

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-02-03 00:00

Michael K. S. wrote:

> [...]
> noget *#¤%&#*...Suzuki er noget bøttejern....Suzuki er roden til alt
> ondt i verden"...efter et par dage så kan du det og behøver ikke

Lad mig gætte. Du har et lignende bånd, bare med noget i retning af "Honda
laver verdens bedste mc'er... Tadao Baba er gud... NSR er perfekt... Alt
andet stinker...", ikke?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 (himmelsk) og MTX125R (pt. skrammelagtig, men det skal weekenden

Fra : Michael K. S.

Dato : 07-02-03 07:00

On Fri, 07 Feb 2003 00:00:25 +0100, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:

>Lad mig gætte.

Ja da,det skal du da være så hjerteligt velkommen til....

> Du har et lignende bånd

Næh,det er jo kun for tvivlere...

> "Honda laver verdens bedste mc'er... Tadao Baba er gud... NSR er perfekt... Alt
>andet stinker...",

Hvis du siger det Jes,så tager jeg dit ord for det

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-02-03 15:54

Michael K. S. wrote:

> Ja da,det skal du da være så hjerteligt velkommen til....

Ih tak

> Næh,det er jo kun for tvivlere...

Undskyld

> Hvis du siger det Jes,så tager jeg dit ord for det

Nejnejnej, det siger jeg ikke! =

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-02-03 07:31

> [...]

> noget *#¤%&#*...Suzuki er noget bøttejern....Suzuki er roden til alt
> ondt i verden"...efter et par dage så kan du det og behøver ikke

Jeg dør af skræk hvis jeg skal høre på mig selv hele natten...
Men for lige at dreje en smule tilbage på sporet: har du læst MCN
(altså avisudgaven) med den komplette test?

Fra : Michael K. S.

Dato : 07-02-03 12:24

On 07 Feb 2003 07:30:37 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Jeg dør af skræk hvis jeg skal høre på mig selv hele natten...
>Men for lige at dreje en smule tilbage på sporet: har du læst MCN
>(altså avisudgaven) med den komplette test?

Desværre nej,MCN udkommer,i hvert fald i min lokale DSB-kiosk med ca.
14 dages forsinkelse i forhold til UK-udgivelsen (trykt i 5 Feb.
udgaven).

Fra : Benz...

Dato : 06-02-03 14:14

> Bah... Humbug... De har testet den mod en Suzuki - hvad havde du
> forventet?
>
> --
> Mikkel

Ja det kan der jo være noget om!

Forresten er her nogen som ved hvor høj Lars Bosson fra BIKE er?
Det var ham der testede zx-6r´ren i den sidste udgave af BIKE.
Jeg har kigget mit lille lager af BIKE blade igennem, men uden held! Han vil
simpelthend ikke røbe det!
Jeg formoder nemlig at zx-6r´ren vil være en lillesmule lille, til mig (det
er jo japsere der har komponeret den! ;-})
Jeg er 186cm.

mvh benz...

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 06-02-03 14:28

Du kan jo stikke ind i Bella Centret den 13.-16. februar, og prøvesidde
den...hvis du får lov.
-Jacob

Fra : Benz...

Dato : 06-02-03 14:43

>Du kan jo stikke ind i Bella Centret den 13.-16. februar, og prøvesidde
>den...hvis du får lov.
>-Jacob

Det tror jeg ikke at de vil slippe for!!!
Jeg har reserveret 1 hel dag!

Men hven ved måske "nøjes" jeg ikke med det!
Man lever vel for at fornøjes!

>...hvis du får lov.

DET MANGLEDE BARE!!

mvh Benzon...