/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Suzuki SV 1000 S
Fra : Underbjerg / Anderse~


Dato : 05-02-03 21:15

Hej
Så lige den første livetest i aften på den tyske DSF kanal.

ROS ros og atter ros. Vægt 189kg tør. 120 PS
meget kvik på gassen og styrer som bare pokker.

De var noget bekymrede over hvordan de andre V2'er skulle klare sig.

Også har de tilmed sænket prisen i Tyskland pga. Yen kursen.

Eneste minus var kørestillingen til personer over 1,90m

Hilsen Torben som drømmer om tyske priser.


 
 
Nels Wolf (06-02-2003)
Kommentar
Fra : Nels Wolf


Dato : 06-02-03 18:09


"Underbjerg / Andersen" <skolebakken16@os.dk> skrev i en meddelelse news:3e41fb72$0$176$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej
> Så lige den første livetest i aften på den tyske DSF kanal.
>
> ROS ros og atter ros. Vægt 189kg tør. 120 PS
> meget kvik på gassen og styrer som bare pokker.
>
> De var noget bekymrede over hvordan de andre V2'er skulle klare sig.
>
> Også har de tilmed sænket prisen i Tyskland pga. Yen kursen.
>
> Eneste minus var kørestillingen til personer over 1,90m
>
> Hilsen Torben som drømmer om tyske priser.
>

Jep-så også udsendelsen- og sidder nu også med det nye nummer af Motorrad hvor de har en prøvekørsel (ikke en egentlig test) af Sv1000S.
Også her er der stort set ros over hele linien - eneste lille kritik går på den ab fabrik lidt for blødt afstemte forgaffel, men dette er ikke noget problem da forgaffelen er fuldt indstilbar i både tryk og trækdæmpningen så et par klik op klarer problemet.
Motorrad nævner dog den "overraskende sportslige kørestilling med tilsvarende højt placerede fodhvilere og et hårdt polstret sæde" ØV! På godt dansk betyder dette i sammenhæng med DSF's kommentarer om kørestillingen for høje personer at hvis man har ret lange ben så ender man i en kørestilling som en sammenfoldet lommekniv med knæene oppe om ørerne - ikke lige min kop kaffe..
Meen- nu er der jo ikke andet end at få en prøvesidning for at se om det nu også er så galt endda. Hvis det er lidt problematisk så kommer der jo helt sikkert senere på tilbehørsmarkedet nogle fodhviler flyttebeslag

Nels Wolf
(som slet ikke kan vente med at se apparatet i virkeligheden og få en prøvesidning..)


Erland R. Nielsen (06-02-2003)
Kommentar
Fra : Erland R. Nielsen


Dato : 06-02-03 21:26

Jep-så også udsendelsen- og sidder nu også med det nye nummer af Motorrad
hvor de har en prøvekørsel (ikke en egentlig test) af Sv1000S.
Også her er der stort set ros over hele linien - eneste lille kritik går på
den ab fabrik lidt for blødt afstemte forgaffel, men dette er ikke noget
problem da forgaffelen er fuldt indstilbar i både tryk og trækdæmpningen så
et par klik op klarer problemet.
Motorrad nævner dog den "overraskende sportslige kørestilling med
tilsvarende højt placerede fodhvilere og et hårdt polstret sæde" ØV! På
godt dansk betyder dette i sammenhæng med DSF's kommentarer om
kørestillingen for høje personer at hvis man har ret lange ben så ender man
i en kørestilling som en sammenfoldet lommekniv med knæene oppe om ørerne -
ikke lige min kop kaffe..
Meen- nu er der jo ikke andet end at få en prøvesidning for at se om det nu
også er så galt endda. Hvis det er lidt problematisk så kommer der jo helt
sikkert senere på tilbehørsmarkedet nogle fodhviler flyttebeslag

Nels Wolf
(som slet ikke kan vente med at se apparatet i virkeligheden og få en
prøvesidning..)

Hold da kæft hvor er forskærmen kort nedadtil det ser godt ud men det
kommer forreste cylinder/udstødning og køler da ikke til efter et par ture
på grusvej måske skærmen er så kort for at spare penge
På min SV650'er havde jeg monteret en forlænger fra ny, det ville nok også
være en ide på denne 1000'er.
Check lige den smarte placering af styrdæmperen, godt gemt væk foran den
nederste gaffelbro.
Den mc er da pæn, selvom jeg måske bedre kunne lide den "runde" 650'ers
design.
mvh Erland




Hans Haid (06-02-2003)
Kommentar
Fra : Hans Haid


Dato : 06-02-03 18:38

Jeg kører TL1000S med meget stor glæde og uden alt de problemer, som de
første modeller havde. Den nye SV1000S er lidt mere kantig - som alle nye
modeller - men den ser lige så godt ud som TL'en. Motoren skulle efter
sigende (DSF)være meget fin, både hvad egenskaber og lyd angår.

HansH
"Underbjerg / Andersen" <skolebakken16@os.dk> skrev i en meddelelse
news:3e41fb72$0$176$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej
> Så lige den første livetest i aften på den tyske DSF kanal.
>
> ROS ros og atter ros. Vægt 189kg tør. 120 PS
> meget kvik på gassen og styrer som bare pokker.
>
> De var noget bekymrede over hvordan de andre V2'er skulle klare sig.
>
> Også har de tilmed sænket prisen i Tyskland pga. Yen kursen.
>
> Eneste minus var kørestillingen til personer over 1,90m
>
> Hilsen Torben som drømmer om tyske priser.
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408636
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste