Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotokøb i tyskland
Fra : LHS

Dato : 06-02-03 06:52

Hej

jeg regner lidt med at tage til Mediamarkt i flensburg imorgen, da mit gamle
digitale kamera er gået død. Er der nogle der har efaring med at købe
digitale kamera i tyskland ? er der noget at spare, er der evt. andre
spændende steder i flensburg der er værd at besøge (fotoindkøbssteder).

Jeg har lidt kik på en Nikon Coolpix200 (hedder den vist her hjemme) her
koster den omkring 2200. Er der andre kameraer der er at anbefale i det
prisleje, jeg er lidt forbeholden over for coolpix, da den kun har lcdskærm
som søger, det må bruge en pokkers masser batteri (?).

Lars HS

Fra : KNL DtP

Dato : 06-02-03 20:42

"LHS" <shane@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der har efaring med at købe
> digitale kamera i tyskland ?

Snart alt andet fotoudstyr end digitalkamera har jeg købt i Tyskland - og været
utrolig tilfreds med handlene - især prisen

Tjeck www.technikdirect.de

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-02-03 21:13

In article <b1udpp$paf$1@sunsite.dk>, KNL DtP wrote:
> "LHS" <shane@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Snart alt andet fotoudstyr end digitalkamera har jeg købt i Tyskland - og været
> utrolig tilfreds med handlene - især prisen
>
> Tjeck www.technikdirect.de

Og man får en fremragende tysk brugsanvisning med alt dernede.

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-02-03 23:00

meddelelse news:slrnb45ger.41e.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Siden virker ikke i øjeblikket?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-03 07:44

On Thu, 6 Feb 2003 22:59:52 +0100, "Anders Houmark"
<anders@andersh.dk> wrote:

>Siden virker ikke i øjeblikket?

Den hedder www.technikdirekt.de

Mvh Jan

---
JP-foto - fotografering af heste: www.jp-foto.subnet.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 07-02-03 08:42

LHS wrote:
> [...]
da den kun
> har lcdskærm som søger, det må bruge en pokkers masser

Hej Lars

Har du checket om vobis i Flensburg har kameraet ?
www.vobis.de

Ellers søge en forhandler på
http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp

eller prøv her:

http://freelens.com/diskussionsforen/

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Tom Wagner

Dato : 07-02-03 13:09

On Thu, 6 Feb 2003 06:52:25 +0100, "LHS" <shane@get2net.dk> wrote:
> Er der nogle der har efaring med at købe
>digitale kamera i tyskland ?
Ja, gode erfaringer!

>er der noget at spare, er der evt. andre
>spændende steder i flensburg der er værd at besøge (fotoindkøbssteder).
Tjek Photodose i Flensburg. De har givet mig en fin. fin service.

Tom