unlock simens m50
Fra : Janus Olsen

Dato : 06-02-03 00:11

Hej
Jeg har forsøgt mig med at låse siemens m50 op uden held. Mit datakabel er
originalt, er det grunden til at det ikke virker.
MVH Janus Olsen

Fra : helloo.dk

Dato : 06-02-03 03:08

> [...]
er
> originalt, er det grunden til at det ikke virker.

Hej Janus
Hvad for et program prøver du med? Og har du Unlocket andre siemens
telefoner på med det omtalte kabel?
Hilsen Dan

Fra : Helmut Lotti

Dato : 06-02-03 10:11

Hej Janus!

Jeg har ladet mig fortælle, at det originale datakabel ikke kan bruges til
unlocking, da det ikke har auto-ignition dvs at programmet kan tænde mobilen
via kablet.
Bruger selv et uoriginalt kabel fra mobilkabler.dk og det virker fint til ex
C45.
De programmer jeg har, kan desværre bare ikke unlocke M50, så hvis du vil
dele dit program, må du meget gerne maile det til mig!

Håber du kan bruge svaret!

Helmut Lotti