Beocom 1600 - ringer 1010
Fra : Lasse Wieslander

Dato : 05-02-03 23:41

Hej NG

Jeg kan se at dette spr har været oppe et par gange tidligere men aldrig
med et reelt svar.

Jeg har erhvervet mig en Beocom 1600 telefon, men den er modificeret så den
altid ringer 1010 først (hurra for telia

Nu benytter jeg ikke Telia og har ikke nogen plan om at gøre det, så jeg
ville jo gerne have fjernet denne "feature".
Efter et råd fra den tidligere posting har jeg checket KODIND-->R for at se
om det var der den var kodet ind - det var det ikke....

Jeg håber at nogle af jer sidder med de vise sten (eller bare svaret på
dette spr

Lasse

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 05-02-03 23:50

"Lasse Wieslander" skrev:
> Jeg har erhvervet mig en Beocom 1600 telefon, men den
> er modificeret så den altid ringer 1010 først (hurra for telia

1010 er formentlig tastet ind som en "bykode", men er brugsanvisningerne til
din "nye" telefon:

http://www.bang-olufsen.com/sw1139.asp

Mvh, Lars

Fra : Lasse Wieslander

Dato : 06-02-03 00:31

Hej Lars

Netop denne mulighed er også den som blev svaret i de gamle spørgsmål jeg
fandt om den, men når jeg checker det med KODIND og R står "1010" ikke
angivet der....

Og jeg har været manualen igennem et par gange, desværre uden at finde
noget om dette... Det må være lagt en smule længere ned i softwaren...

Lasse

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 06-02-03 10:07

"Lasse Wieslander" <news@NOSPAM-wieslander.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om det var der den var kodet ind - det var det ikke....
>
> Jeg håber at nogle af jer sidder med de vise sten (eller bare svaret på

Købte selv en Beocom (godt nok anden model) som også var operatør-låst til
1010. Telefonen var billig og det var fordi Telia havde givet tilskud til
selve telefonens pris. Nå men hvorom alting er, forhørte jeg mig hos Bilkas
(hvor jeg havde købt den) radio/TV-afdeling og jeg fik opskriften på
oplåsning, som var noget med #*# osv.osv. (kan ikke huske den) --- Prøv at
høre hos forhandleren.

Jakob Houkjær
Jeg repræsenterer med dette indlæg ej TDC Internet