Rygter
Fra : Connor

Dato : 05-02-03 22:06

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 05-02-03 22:46

> http://www.spilzonen.dk/content/nyhed.asp?id=10619

IO Interactive har for længst bekræftet at de er i gang med at udvikle
Hitman 3.

http://boomtown.net/articles/art.view.php?type=pc&state=&id=43027

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Emil Jensen

Dato : 05-02-03 22:51

> http://www.spilzonen.dk/content/nyhed.asp?id=10619

Skidegodt at sprede rygtet videre. Seriøst ment. Rart at høre nyt fra
spilverdenen.

Men kunne du ikke have tilføjet hvad det handlede om i overskriften, så vi
som ikke er interesserede i den genre ikke behøvede at prøve linket af.

Btw, det er "Hitman 3" der er tale om her.

Mvh

Emil

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 06-02-03 01:36

Ja men det bliver ikke "Hitman 3" da spillet ikke kommer til at hedde Hitman
mere... Der var en uddsenelse i tv (tv2 lorry) hvor de snakkede med IO og de
fortalte om 3'eren.. som altså ikke kommer til at hedde Hitman 3.

Fra : Connor

Dato : 06-02-03 16:59

Cool nok at de laver en 3'er. Derudover læste jeg et eller andet sted, at
hollywood vil lave en film over Hitman.

M.v.h

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 06-02-03 22:22