ang. unlock af en 3310
Fra : belle elle le

Dato : 05-02-03 17:50

Jeg har nu haft min 3310 i 6 mdr.

Bliver sim-kortet automatisk åbnet eller skal man få det gjort?

Jeg vil nemlig gerne over på taletidskort eller have et abn. hvor man kun
betaler når man rent faktisk kun betaler når man bruger tlf.

MVH

Ole Olsen
Århus

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 05-02-03 18:58

Hej,

Nej der er ikke noget der sker automatisk. Du skal ringe ind til det
teleselskab som din telefon har været låst til. De vil så forsyne dig med en
bestemt kode og instruere dig i hvordan du låser den op.

Peter F. Poulsen