Beocom2000 TST eller lign.
Fra : Hallo Derude

Dato : 05-02-03 17:48

Hej

Jeg har fået fingrene i et GN9000 trådløst headset - det virker
umiddelbart som kræs - men kunne godt tænke mig en anden
løsning end GN Hook Switch (som forøvrigt ikke virker på
en Beocom 2000).

Ifølge TDC Telekom er produktionen af Beocom 2000 TST
stoppet i december 2002 og Kirk kommer først med en TST
udgave af Delta apparatet engang i marts.

Er der nogen der ved om andre butikker end TDC, skulle
have en rest af Beocom2000 TST stående ?

mvh
Henrik V
hallo_derude@hotmail.comXX

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 09-02-03 17:49

"Hallo Derude" <Hallo_derude@hotmail.comXXX> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ifølge TDC Telekom er produktionen af Beocom 2000 TST
> stoppet i december 2002 og Kirk kommer først med en TST
> udgave af Delta apparatet engang i marts.

Kirk DELTA S3 er da på markedet og har headset tilslutning

Jesper