Er der noget der ikke holder på den sidst ~
Fra : flemsus

Dato : 05-02-03 14:50

Mvh. Flemming Sørensen

--

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-02-03 15:08

Ja - prisen så snart den får plader på

/A - sorry ku ik la vær

Fra : flemsus

Dato : 05-02-03 16:00

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:b1r5sl$fs4$1@sunsite.dk...
> Ja - prisen så snart den får plader på
>
> /A - sorry ku ik la vær

Skam dig! Her efterlyser jeg om der er nogle skavanker med en XT 600 og
håber på at høre fra f.eks Armand og Rittig. I stedet braser sådan en
spøgefugl bare lige ind: Fy da.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : kristian budde

Dato : 05-02-03 17:48

> [...]
og
> håber på at høre fra f.eks Armand og Rittig. I stedet braser sådan en

Hej

Jeg havede en xt600 '99 i et års tid og kørte ca 35kkm.

Jeg kørte lidt af det hele også noget off-road som jeg selv til tider syntes
var lidt for vildt og der var kun et problem det var fælgene. De er af
stål og revnede

Ellers så var det en fed cykkel som aldrig svigtede mig så den kan jeg varmt
anbefale.

Mvh
Budde

P.S. Den var monteret med et H&B rack og det gik sin død i møde mange gange
men man kan jo lave meget med en svejser men få det til at se pænt ud det
kan jeg ikke.

Fra : Armand

Dato : 05-02-03 23:37

flemsus <flemsusNOSPAM@hotmail.com> skrev i en

> ............og håber på at høre fra f.eks Armand og Rittig.

Jeg står over hér!

--
Armand.

Fra : Per

Dato : 05-02-03 17:29

Hej flemming!

Jeg har selv den sidste nye XT600 årg. 2000. 12000 km.

Jeg har intet negativt at sige om den - der har ikke været nogle problemer.

Det eneste jeg kan sige, er, at den lyder sjovt (banker), når den er kold.
Men det er vist meget normalt har jeg fået at vide. Lyden forsvinder meget
hurtigt igen.

Går ca. 25 km/l

Mvh. Per!