Farvekode på en GSX-R 250 ??
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 05-02-03 14:14

Davs alle

Ved nogen, om den findes en kendt farvekode til min babygixxer??
Det er den sorte model med blåt glimmer i, og jeg ved at den bl.a. også
bliver / blev brugt til GSX-F 600'ne.

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Frank holm

Dato : 05-02-03 22:58

He He.
de har vel noget matsort ude på Mobila der stort set rammer farven GG.

Har du spurgt på Sph de er faktisk ret hjælpsomme på res lageret dernede.

--

Med Venlig Hilsen.
Frank Holm. Gsx 600f kamikaze

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 06-02-03 09:19

Frank holm wrote:

> [...]
> de har vel noget matsort ude på Mobila der stort set rammer farven GG.

> Har du spurgt på Sph de er faktisk ret hjælpsomme på res lageret dernede.

Så så Frank, gem nu de smarte bemærkninger til en dag du selv får ridset
dyret - altså motorcyklen!
Jeg har snakket med Sif, som lige ville finde ud af noget for mig - ellers
prøver jeg sq at ringe til SPH.

Pyscho Cowboy
Babygixxer (Ikke matsort! )