Kranio Sakral Terapi/Massage ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-02-03 13:28

og hvad hjælper det imod?

Er der nogen her, der har prøvet det og kan fortælle om det?

Undskyld mig hvis I har haft emnet i gruppen for nyligt. Det er første
gang jeg er i denne gruppe.

Claus

Fra : Kat

Dato : 05-02-03 22:55

"Claus E Beyer" skrev:

> og hvad hjælper det imod?
>
> Er der nogen her, der har prøvet det og kan fortælle om det?

Jeg fik fornyeligt anbefalet denne side:
www.trine-rosenberg.dk
Her kan du selv læse om KST - ellers søg på google, så får du masser
af sider

Min lille dreng på 5 mdr. er i behandling med KST, da han VAR ret
grædende, urolig, havde ondt i maven og ikke var særlig glad.
Efter 3 behandlinger sover han bedre (har sovet igennem 2 gange!), han
spiser mere, han ligger på maven uden skrig og skrål, han græder
mindre, smiler mere og virker meget gladere.
Så nu er moderen også mere glad igen
--
Kat
---

Fra : Claus E Beyer

Dato : 06-02-03 08:39

"Kat" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik fornyeligt anbefalet denne side:
> www.trine-rosenberg.dk

Tak skal du ha'. Det var meget informativt.

Claus

Fra : Tigeren

Dato : 07-02-03 12:31

Denne side er faktisk også udemærket..