Vejledning søges
Fra : Steve Dam

Dato : 05-02-03 03:18

Hej

Er der nogen her som kan anbefale en model til helårs brug med en
driftsikker motor der skal køre 50 km. hver dag uden bøvl

Hilsen
Madkassekøre

Fra : p.jarnbak

Dato : 05-02-03 05:29

"Steve Dam" <steve@os.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen her som kan anbefale en model til helårs brug med en
> driftsikker motor der skal køre 50 km. hver dag uden bøvl

BMW K100/K1100.Ingen krom,vandkøling og kardan.
Hej Palle

Fra : KT

Dato : 05-02-03 07:17

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Steve Dam" <steve@os.dk> wrote in message

> BMW K100/K1100.Ingen krom,vandkøling og kardan.
> Hej Palle

En Honda CX 500. Ingen krom,vandkøling og kardan.

Mvh Kim

Fra : p.jarnbak

Dato : 05-02-03 19:36

"KT" <not@here.thx> wrote in message news:b1qa9b$jls$1@eising.k-net.dk...

> "p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> wrote in message

> En Honda CX 500. Ingen krom,vandkøling og kardan.

Hvad med udstødningen,bøjle til bagsædepasager,styr, lygtekrans og
forskærm..
Hej Palle

Fra : KT

Dato : 05-02-03 20:14

> Hvad med udstødningen,bøjle til bagsædepasager,styr, lygtekrans og
> forskærm..
> Hej Palle

Ok, der er krom. Men jeg forstår "ingen krom" som "næsten ingen krom / det
sædvanlige krom". Det er self. min fejl.

Mvh Kim

Fra : Armand

Dato : 05-02-03 23:26

KT <not@here.thx> skrev i en news:b1rnq9$v36$1@eising.k-net.dk...
> "p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> wrote in message

> Ok, der er krom. Men jeg forstår "ingen krom" som "næsten ingen krom /
> det sædvanlige krom". Det er self. min fejl.

Nå!
Jeg troede ellers lige at det skulle læses som: "ikke længere"!

--
Armand.

Fra : Jens Jessen

Dato : 05-02-03 08:17

En Nimbus er løsningen.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-02-03 11:13

Steve Dam wrote:

> Hej
>
> Er der nogen her som kan anbefale en model til helårs brug med en
> driftsikker motor der skal køre 50 km. hver dag uden bøvl

GS500. En 5 år gammel model kan fås for 30k kr. Find mere info om den ved
at søge i denne ng på <http://groups.google.com>.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Per Svein

Dato : 05-02-03 12:57

Her er hva <steve@os.dk> trodde:
> Hej
>
> Er der nogen her som kan anbefale en model til helårs brug med en
> driftsikker motor der skal køre 50 km. hver dag uden bøvl

Helårs? Driftsikker? Hver dag uten bøvl?

Svaret er *Tadaaa* TransAlp 600. Det er gode grunner til at MC-bud
foretrekker TransAlp hele året.

--
\ Per Svein Moland
__ o)\\ Vestnes MC Klubb

Fra : Steve Dam

Dato : 05-02-03 13:09

> [...]
>
> Er der nogen her som kan anbefale en model til helårs brug med en
> driftsikker motor der skal køre 50 km. hver dag uden bøvl

Hvad med en NTV650

Fra : Bjørn S

Dato : 05-02-03 14:02

Steve Dam wrote:

> Hvad med en NTV650

Syntes jeg lyder fornuftigt !
Dejlig langturscykkel, billig i drift, lange serviceintervaller og ikke
mindst billig at forsikre.
Minus skulle være at den ikke er særlig egnet for personer stort over 1.80
da fodhvilerne sitter lidt højt på den.

Mvh
/Bjørn http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=63
- ikke upartisk, med en af slagsen til salgs

Fra : Jens Didriksen

Dato : 06-02-03 01:17

Jeg kan klart anbefale en Honda CX 500 E/Sport. Ikke den grimme
standardmodel som der køre flest af, men Europamodellen som næsten ligner en
MC

Den er billig i indkøb (35-40.000,-), driftssikker, har 3 skiver, støbte
fælge, lille styrkåbe, vandkøling, instillelig affjedring både for og bag,
antidive (med tvivlsom effekt...) benzinmåler, fjernbetjent choker, udvendig
handskerum i anderøven, god passagerbøjle, prolink afjedring, kardantræk,
godt sæde med plads til 2, udemærket lyd og et ganske udemærket bundtræk. 40
km/t i 5 gear klares helt problemfrit, så man ikke behøver at tåge rundt i
alle gear konstant som man ofte skal på små MC'er.

Er desuden billig i forsikring og rimelig med benzinen.

Jeg syntes man får virkelig meget for pengenei sådan en halvgammelsag. Jeg
fandt et ekstremt flot eksemplar i Tyskland som kun havde gået 35.000 og som
står mig i samme antal kroner.

Didrik
Honda CX 500 E

Fra : Torben Brohus