fastnet-abonnement?
Fra : Lasse Sonne

Dato : 04-02-03 23:35

Er det kun muligt at oprette et nyt fastnet-abonnement hos TDC? (Jeg har
telefonstik og kræver derfor ikke besøg af tekniker, men har itntet
fastnet-abonnement i forvejen)

Lasse

Fra : Hartmann

Dato : 05-02-03 07:43

"Lasse Sonne" skrev d. 04-02-03 23:35 dette indlæg :
> [...]
har
> telefonstik og kræver derfor ikke besøg af tekniker, men har itntet

Ja

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-02-03 09:38

On Wed, 05 Feb 2003 06:42:32 GMT, "Hartmann" <Hartmann.news@kandu.dk>
wrote:

>har

>Ja

Nej - du kan også oprette et fastnetabonnement hos Telia

Fra : Hartmann

Dato : 05-02-03 10:24

Og gæt hvor de får deres fra

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-02-03 10:28

"Hartmann" <Hartmann.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Og gæt hvor de får deres fra

Er det ikke ligegyldigt?
Spørger du også pizzamanden på hjørnet hvor han køber sine grøntsager?

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-02-03 12:18

On Wed, 05 Feb 2003 09:23:46 GMT, "Hartmann" <Hartmann.news@kandu.dk>
wrote:

>Og gæt hvor de får deres fra

Det er jo ligegyldigt - spørgsmålet gik på, om man kunne oprette det
andre steder.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-02-03 23:59

"Lasse Sonne" <wibroe@tiscali.dk> wrote in message
> Er det kun muligt at oprette et nyt fastnet-abonnement hos TDC? (Jeg har
> telefonstik og kræver derfor ikke besøg af tekniker, men har itntet
> fastnet-abonnement i forvejen)

Ja, det er rigtigt.. Og hvis du er under 28 år, kan du ved at oprette
"teletid" oprette det for 475 kroner