Spil i stil med Indiana Jones
Fra : Jensen

Dato : 04-02-03 22:18

For år tilbage spillede jeg et Indiana Jones spil (Atlantis)
vistnok til MS-DOS. En mængde problemer og gåder skulle løses -
meget lkidt vold. KLender nogen noget lignende? Venligst Jørgen
Jensen

Fra : Mads Kristensen

Dato : 05-02-03 08:30

Der findes masser af gamle grafiske adventurespil. LucasArts der har
lavet Indiana Jones and the fate of atlantis, har også lavet mange
andre: Monkey Island 1-4 (1 og 2 er de bedste imho), Day of the
Tentacle, Indiana Jones and the last crusade, Zak McKrachen and the
alien mindbenders, Loom, Maniac Mansion, The Dig, Sam 'n' Max osv.

Der er dog også andre der laver adventurespil, jeg kan anbefale spillene
The Longest Journey og Syberia. TLJ er helt sikkert et af de bedste
adventurespil jeg har spillet, selvom jeg er hærdet LucasArts fan

MVH Mads