Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Zalman ZM80A-HP og Asus 7700 GF2 GTS?
Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 04-02-03 22:15

Hi

Nogen der har prøvet at sammensætte ovenstående. Kan kølearrangementet være
der?

mvh Lars

Fra : ct

Dato : 04-02-03 22:25

Har lige monteret én på et Asus GF4, ingen problemer der - så længe der er
huller rundt om GPU' en passer den.

claus

"Lars Myrthu Rasmussen" <lmr_remove_for_reply@myrthu.net> skrev i en
meddelelse news:3e402d40$0$2568$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-03 22:57

>Hi
>
>Nogen der har prøvet at sammensætte ovenstående. Kan kølearrangementet være
>der?
Check efter på deres Zallman hjemmeside, der står der hvad de passer til.
Og det er flere typer, kan ikke lige huske dem i hovedet.

Fra : Uni Bull

Dato : 04-02-03 23:32

Lars Myrthu Rasmussen wrote:
> Nogen der har prøvet at sammensætte ovenstående. Kan
> kølearrangementet være der?

Det er slet ikke nødvendigt. Hvis du har bare nogenlunde fornuftigt airflow
i din maskine, så smid en lille profil på á la Zalman NB32J
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=458&page=1

Jeg havde i lang tid et GF2GTS kørende med en almindelig 25kr.-VGA-profil -
dog havde jeg også pålimet en langsomtkørende 60mm-blæser, men der er indtil
flere der har haft kortet kørende alene med en lille profil.

....omvendt kan du formodentlig genbruge en ZM80 efter en
grafikkortudskiftning...
--
Uni Bull
København K

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-02-03 15:30

On Tue, 4 Feb 2003 23:31:47 +0100, "Uni Bull" <no@worries.mate> wrote:

>Det er slet ikke nødvendigt. Hvis du har bare nogenlunde fornuftigt airflow
>i din maskine, så smid en lille profil på á la Zalman NB32J
>http://www.studiedata.dk/product.asp?product=458&page=1

Den er lid billigere her
http://www.hsdata.dk/nytdesign.asp?kat=0

>Jeg havde i lang tid et GF2GTS kørende med en almindelig 25kr.-VGA-profil -
>dog havde jeg også pålimet en langsomtkørende 60mm-blæser, men der er indtil
>flere der har haft kortet kørende alene med en lille profil.

Jeg har kørt uden køling uden problemer i et år og det selvom jeg
spiller MOH:AA i 5 timer i streg

>...omvendt kan du formodentlig genbruge en ZM80 efter en
>grafikkortudskiftning...

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Louby

Dato : 05-02-03 14:03

> [...]
> Hi
>
> Nogen der har prøvet at sammensætte ovenstående. Kan kølearrangementet

Ja den sidder fint på mit 7700 kort. Det er mere spørgsmålet om hvilket
bundkort du har som gør om den kommer i konflikt med dine ram. Jeg har et
Soltek 75KV2 og der er ingen problemer

Mvh Louby