Ungarn - Balaton
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 04-02-03 21:44

Hej

Vi (2 voksne og 2 børn 5 +2 år) overvejer at tage 14 dage ved balaton-søen i
august.

Vi har været dernede for snart 10 år siden, og der kan jo ske meget med et
område på den tid.

Er der nogen der har været dernede fornyligt, og som vil øse ud af
oplysningerne ?

Vi lejer formentlig et hus og kører selv derned.

mvh
Bendt

Fra : per

Dato : 14-02-03 11:45

Var dernede forrige år igen og der er sket meget siden muren faldt.

Der er en ren turistfælde. Der er campingpladser, hytter og værelser til
leje overalt. Der er meget trafik på vejen hele søen rundt og mængder af
turister. Der er tato-shops og resturanter, omrejsende cirkus der kører rund
med dyr i bur i 30 graders varme (uden skygge til dyrene). På markederne er
der børnebander, så pas på tegnepungen.
Desuden forsøger alle at tage røven på dig, dvs. snyde dig for 30 -40 kr.
hver gang du handler (dette oplevede vi kun ved Balaton ikke i resten af
landet)

I Balatan-Furred er menukortene også på dansk !

Så Balaton er fedt nok hvis man er til Mallorca-Costa Brava typen af ferie
og det er absolut billigt.

Selv skal jeg ikke derned igen ;-(

Mvh Per

Fra : kimole

Dato : 20-05-03 22:08

"Bendt Rasmussen" skrev d. 04-02-03 21:44 dette indlæg :
> [...]
> oplysningerne ?
>
> Vi lejer formentlig et hus og kører selv derned.

Hej Bendt.

Jeg er lidt ny i dette her men jeg prøver. Vi var der nede for 2 år
siden 2 voksne og 2 børn og boede privat i SIOFOK på den rigtige side af
jernbanen, lige op til parken og ikke langt stranden. Det er nogle
utrolige flinke værter vi boede hos, flotte værelser med bad og det
hele, hvis du er interesseret har jeg deres adresse.
PS. Vi skal der ned igen i år, men denne gang vil vi prøve et telt på
modsatte side af søen.

Mvh Kim.

http://www.kandu.dk/

Fra : S@ndman

Dato : 22-05-03 21:35

> [...]
> hele, hvis du er interesseret har jeg deres adresse.
> PS. Vi skal der ned igen i år, men denne gang vil vi prøve et telt på

-----------------
Hvor kan man finde noget om telt som du vil prøve, hvad med camping..??

Hvad koster det...??

Jimmy

Fra : Ole Vang

Dato : 06-06-03 06:30

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> -----------------
> Hvor kan man finde noget om telt som du vil prøve, hvad med camping..??
>
> Hvad koster det...??
>
> Jimmy

Hej
Kamping Kristof kan varmt anbefaler
Det koster ca 100 kr for pladsen ca. 100m2 incl varmt vand og strøm.
og det samme for 2 voksne og 2 børn.
prøv dette link. www.balatontourist.hu
skriv blot hvis i vil vide mere om det.
mvh.