Shootout med Radeon 9700PRO
Fra : Michael Melby

Dato : 04-02-03 20:07

Hey derude!

Jeg står og skal købet et nyt grafikkort, og har bestemt mig at det skal
være et Radeon 9700 PRO. Men kunne godt tænke mig et link til en shootout
med Radeon 9700 PRO.

I må oz skrive jeres erfaringer med Radeon 9700 PRO!

Mvh

Michael Melby

Fra : Dumbo

Dato : 04-02-03 21:13

"Michael Melby" <michael.melby@city.dk> wrote in message
> Hey derude!
>
> Jeg står og skal købet et nyt grafikkort, og har bestemt mig at det skal
> være et Radeon 9700 PRO.

Hvorfor dog ikke ?

Men kunne godt tænke mig et link til en shootout
> med Radeon 9700 PRO.
>
> I må oz skrive jeres erfaringer med Radeon 9700 PRO!
>
> Mvh
>
> Michael Melby

Har selv lige købt et Gigabyte 9700 Pro og det sparker da r......... for
vildt.

http://www.rage3d.com/reviews/ati9700p/index.php?page=1

Citat

Conclusions
What can I possibly say about the Radeon 9700 Pro that already hasn't been
said a hundred times already? This thing kicks ass. It kicks so much ass
that if you attached an electronic anti-ass kicking machine to it on the
anti-ass kickingest day of the year, it'd still kick ass.

Citat slut.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-02-03 21:24

Michael Melby wrote:
> [...]
> være et Radeon 9700 PRO. Men kunne godt tænke mig et link til en shootout

www.rage3d.com er et godt sted for alt ATI basseret, de linker også til
diverse test.

> I må oz skrive jeres erfaringer med Radeon 9700 PRO!

Er glad for mit "Build by" og har faktisk haft nul problemer, med
undtagelse af enkelte detaljer som for længst er blevet rettet af
opdaterede drivere.

De fleste spil kører jeg i 1600*1200 med ALT slået til og max kvalitets
indstillinger i driverne, altså 4xFSAA og 16xAnsi.

TV-Out er nydeligt og billedkvaliteten er i top - dette skrives i
2048*1536 85 Hz og det er helt perfekt.

Yderligere var kortet ret støjsvagt da jeg fik det, og efter jeg har
monteret en Zalman Heatpipe på det er det 100% lydløst. I de fleste
systemer vil man næppe havde glæde af den slags ændringer, det er kun
mit system er lyddæmpet alle steder.

mvh

Bruno