Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
3DMark
Fra : Michael

Dato : 04-02-03 18:19

Hejsa nu måtte jeg prøve 3DMark, efter at have læst så meget om det, 5655
point, er da ikke meget eller hvad ???
AMD XP 2200 CPU
ASUS A7V-333 bundkort
Ram 512 DDR PC 266
INNO 3D Geforce 4 MX 440 128 MB
Samsung Fladskærm 60 HZ
mvh Michael

Fra : MicJen

Dato : 04-02-03 18:26

Hej!

Det er da vist ok. Men du kan jo sammenligne Online i 3D2001.

Mvh
Mciahel

Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 04-02-03 19:07

Det er en helt normal score du får med det graffikkort (som faktisk udgør en
flaskehals på dit ellers fine system)
Et Radeon9500Pro til 1699kr ville give dig over 10'000point !!
-Niels-

MicJen <jtmj@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e3ff715$0$176$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-03 20:20

>Det er en helt normal score du får med det graffikkort (som faktisk udgør en
>flaskehals på dit ellers fine system)
>Et Radeon9500Pro til 1699kr ville give dig over 10'000point !!
>-Niels-
Ellet et billigt GF4 42100 Palit, det for på min maskine 10464.
GF koster ca.1300-

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-02-03 19:05

> Hejsa nu måtte jeg prøve 3DMark, efter at have læst så meget om det,
> 5655 point, er da ikke meget eller hvad ???

Næh, ikke alverden.

> INNO 3D Geforce 4 MX 440 128 MB

Det kan ske, at det er ovenstående der er flaskehalsen i dit system.

På min XP1700, 512MB DDR-RAM og ATI Radeon 8500 får jeg 8900 point og det er
jo en smule mere..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Michael

Dato : 04-02-03 19:24

ok så blev jeg så meget klogere Mvh Michael