Winfinans og FIK ?
Fra : Mads Haslev

Dato : 04-02-03 17:29

Goddag i stuen

Er winfinans i stand til at anvende FIK/Girokort og i givet fald, hvilket
at de definerede typer fungerer bedst. Jeg ville gerne have både fakturanr
og CVR nr i OCR koden - kan winfinans det ?

Har bemærket at nogle af de definerede kort ikke skriver noget i betalings-
ID (midterste) talkolonne i OCR linien, men andre skriver fakturanummeret ?

Er kreditornummeret et man får i banken eller kan man anvende sit
bankkontonummer ?

Hvilket kortart nr bør man anvende til serviceydelsessalg til private ?

Venligst Mads

Fra : Steen B

Dato : 04-02-03 19:46

On Tue, 4 Feb 2003 16:28:33 +0000 (UTC), Mads Haslev
<Mads_Haslev@snotmail.com> wrote:

> [...]
>bankkontonummer ?
>
>Hvilket kortart nr bør man anvende til serviceydelsessalg til private ?

Jeg kan kun anbefale dig at kontakte winfinans da de har en glimrende
support, og formentligt kan hjælpe dig gennem ovenstående op et par
min.
/steen

Fra : Carsten Holck

Dato : 04-02-03 21:56

Mads Haslev skrev:
> Goddag i stuen
>

> Er kreditornummeret et man får i banken eller kan man anvende sit
> bankkontonummer ?
for at kunne anvende FI kort skal du have din bank til at oprette dig
som bruger - derved får du et kreditornummer ( svarer til et kontonummer
i "Fælles Indbetalingsbanken")

/@rsten