sex drømme
Fra : Chokmah

Dato : 12-03-01 05:07

jeg drømmer jeg står på en strand og knepper en underlig mutant det ligner
1/3 en babyen 1/3 reptil 1/3 del dukke jeg kigger på havet det virker søl
agtigt og sandet er søl i sandkorn og jeg ved at jeg er død i mens jeg
kigger ned på mutanten og ser den enorme kusse størlsen på skabningen taget
i betragtningen - folde sig ud som en blomst - der er ingen hårdvækst , den
virker levnene og elektronisk på en gang .
kigger ud og havet - vågner - med rejsning og stærk hjerte banken af angst .
og jeg tænker på Bob Dyllan under lignende omstændigheder der ringer til sin
læge efter jorden er gåede under og lægen siger at det var en slem drøm :)
der er nogen drømme der bare bliver ved med at gnave i en hele dagen ...
Yark :(
MvH
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 13-03-01 00:19

"Chokmah" <Chokmah999@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der er nogen drømme der bare bliver ved med at gnave i en hele dagen ...

Terapi , Terapi Bo *lol*

Bare fis .. men gud .. det var dog en sær drøm.
Ikke fordi jeg selv kender så meget til drømme - Jeg drømmer aldrig .. i hvert
fald ikke i sovende tilstand.
Til gengæld kan jeg være vågen uden at være ved bevidsthed.

- CeeJay