Grand Prix Legends
Fra : S. Sørensen

Dato : 04-02-03 17:00

Da jeg lige er faldet over GPL til småpenge, vil jeg naturligvis gerne holde
det up2date.
Hvor skal jeg lede efter patches og addons og alt det sjove?
Jeg ved der er bunker af racermaniacs herinde, så giv mig lige en hånd =)

Mvh
S. Sørensen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-02-03 17:19

S. Sørensen wrote:
> [...]
> Hvor skal jeg lede efter patches og addons og alt det sjove?
> Jeg ved der er bunker af racermaniacs herinde, så giv mig lige en hånd =)

www.simracing.dk og videre derfra.

mvh

Bruno

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 04-02-03 17:33

Ohhh endnu et offer, vink dit liv farvel ;)

Kig forbi os på vores nye website [ http://www.dgpls.dk ] det er det nye GPL
specifikke site for os Simracing.dk folk.
Du kommer heller ikke udenom verdens GPL navle, det er RaceSim Central [
http://www.racesimcentral.com ] og vi har såmænd et dansk forum der [
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=65 ] hvor du kan
få svar på ALT... i hvert fald hvad angår GPL.

Vi er forresten snart klar til at skyde vores fjerde sæson igang, så du er
lige i rette tid til at være med. Vi bliver nok ca. 60-75 mand igen i år, så
der er også plads til både Newbies, Rookies og alle andre passionerede
simracere..

Mikkel Gram-Hansen

PS: Seneste nyt er at Ring Djursland er klar til GPL, den blev released for
at par dage siden i en kanon udgave.... genialt arbejde af Anton, og den
første danske bane nogensinde. Nu venter Jyllandsringen og Roskilde Ring.
[ http://www.dgpls.dk/download/djursland.php ]

S. Sørensen <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> wrote in
message news:3e3fe3c2$0$71696$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Karsten Borchers

Dato : 04-02-03 23:05

Hmm.. kunne være jeg skulle strikke en update guide sammen til sitet.
Alt andet er stort set dækket, men ikke hvor man finder det lækre kræs, hvad
man skal gøre osv.
Har dog hardware og online guide :
http://www.dgpls.dk/guides/hardware.php
http://www.dgpls.dk/guides/online.php

Updates og patches finder du her :
http://www.dgpls.dk/download/patches.php

Er vist lidt arbejde til en sen nattetime i nærmeste fremtid :)

Kig endelig forbi, og leg med os andre. S.S.

/ Karsten Borchers

Fra : Mark

Dato : 06-02-03 04:54

On Tue, 4 Feb 2003 23:05:01 +0100, "Karsten Borchers"
<karsten@fyfyfymedjerspamnisser-borchers.dk> wrote:

> [...]
>
>Er vist lidt arbejde til en sen nattetime i nærmeste fremtid :)
>
>Kig endelig forbi, og leg med os andre. S.S.

Er der ikke problemer med et så gammelt spil og så Windows XP?

Fra : Martin K

Dato : 06-02-03 09:56

Mark wrote:
> Er der ikke problemer med et så gammelt spil og så Windows XP?

Det skulle der ikke være. Jeg kørte det med Windows 2000. Det eneste der
ikke var som det skulle, var en fejlboks hver gang man startede spillet. Men
det kørte alligevel...

--
Martin K

Fra : Mark Langdahl

Dato : 06-02-03 16:17

"Mark" <marko@hotmail.com> wrote in message
> On Tue, 4 Feb 2003 23:05:01 +0100, "Karsten Borchers"
> <karsten@fyfyfymedjerspamnisser-borchers.dk> wrote:
> Er der ikke problemer med et så gammelt spil og så Windows XP?

Jeg har haft en del problemer med 3dfx-udgaven, som ophørte, da jeg skiftede
til Win '98, men det var med en upatchet version, og jeg har haft den til at
virke før.

Fra : Karsten Borchers

Dato : 06-02-03 18:54

"Mark" <marko@hotmail.com> wrote in message
> On Tue, 4 Feb 2003 23:05:01 +0100, "Karsten Borchers"
> <karsten@fyfyfymedjerspamnisser-borchers.dk> wrote:

> Er der ikke problemer med et så gammelt spil og så Windows XP?

Nej. Eneste problem kan være installationen. Hvis man har den gamle 1.0
udgave (nyeste release er 1.2), kan den lave kage under installationen. Selv
installere jeg ikke, jeg flytter bare rundt / kopiere min eksisterende GPL
folder. (Har ikke reinstalleret GPL siden august 2000)
Mange i DGPLS kører GPL under XP. Selv har jeg dog valgt en dualboot, og så
at afvikle GPL under 98. Jeg har problemer med lyden i GPL under XP. Mange
har det problem, mens andre ikke har.

/ Karsten Borchers

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 06-02-03 13:04

Nope, der skal lige bikses lidt med lyden hvis man kører XP og SB live så
vidt jeg ved, ellers kører det perfekt.

Mikkel