Dele Outlook kalender uden Exchange server~
Fra : Sune

Dato : 04-02-03 15:06

Hey NG,

Er det muligt at dele sin kalender - eller få andre til at kunne skrive i
den uden at have en Exchange server til rådighed ? Evt. dele sin .pst fil
og lade alle bruge den ??

Hvis ikke det kan lade sig gøre - er der nogen der kender et kalenderprogram
hvor det kan lade sig gøre ?

Mvh,

Sune

Fra : Golyggo

Dato : 05-02-03 06:23

"Sune" skrev d. 04-02-03 15:06 dette indlæg :
> [...]
skrive i
> den uden at have en Exchange server til rådighed ? Evt. dele sin .pst

Det kan lade sig gøre med f.eks. et program som: Bynari Insight
Connector se mere på www.bynari.net. Dette skulle gøre det muligt at
dele kalender m.m. uden brug af Exchange.

Prisen ligger vist nok omkring $ 300 for en 10 bruger licens.

Mvh

Golyggo

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune

Dato : 05-02-03 08:46

-snip-
> [...]
> dele kalender m.m. uden brug af Exchange.
>
> Prisen ligger vist nok omkring $ 300 for en 10 bruger licens.

Jamen tak for det - det vil jeg da lige kigge nærmere på

Mvh,

Sune