Kvinder slæber den katolske kirke for rett~
Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 04-02-03 11:41

Kristeligt Dagblad

Kvinder slæber den katolske kirke for retten

Kvindelige præster vil have Tysklands højeste domstols ord for, at
landets katolske kirke bryder landets grundlov ved at få statsstøtte og
samtidig diskriminere kvinder.

De kvindelige prester forsøger at slæbe humanisme og
menneskerettigheder med seg inn i kirken

Mvh
Kjellemann

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 04-02-03 13:15

Kjell I. Johnsen wrote:

> Kristeligt Dagblad
>
> Kvinder slæber den katolske kirke for retten

Der *er* altså ikke så mange daglige nyheder herinde, at man ikke kan
overskue, om de allerede er postet af andre.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 04-02-03 13:46

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote in message

> Der *er* altså ikke så mange daglige nyheder herinde, at man ikke kan
> overskue, om de allerede er postet af andre.
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Joda, men i tillegg til at kun poste nyheten, kommenterte jeg den, noe
Andreas ikke gjorde.

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-02-03 13:56

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> skrev:

> Joda, men i tillegg til at kun poste nyheten, kommenterte jeg den,
> noe Andreas ikke gjorde.

Men det er jo ikke nogen grund til at starte en ny tråd om samme emne.
Din kommentar kunne jo så være knyttet til den første postning af
samme nyhed

Se mit nye forsøg på at lave en kristen hjemmeside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
** Og denne: http://syndflod.dk/ **

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 04-02-03 13:58

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote in message

> Men det er jo ikke nogen grund til at starte en ny tråd om samme emne.
> Din kommentar kunne jo så være knyttet til den første postning af
> samme nyhed

Det ville jeg ha gjort om jeg hadde sett postingen din. Det gjorde jeg ikke.
Beklager. Jeg skal gjøre det nå.

Mvh
Kjellemann

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 04-02-03 14:01

Kjell I. Johnsen wrote:

> Joda, men i tillegg til at kun poste nyheten, kommenterte jeg den, noe
> Andreas ikke gjorde.

Og det kunne du ikke gøre i Andreas' tråd?

Jeg er i øvrigt enig i, at kvindernes anke er fuldkommen absurd.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 04-02-03 14:03

> Og det kunne du ikke gøre i Andreas' tråd?

Som allerede svart til Andreas, så jeg ikke hans posting og har beklaget
dette.

> Jeg er i øvrigt enig i, at kvindernes anke er fuldkommen absurd.
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Også jeg mener at menneskerettigheder i en kirkelig kontekst, er absurd. Det
var derfor jeg kommenterte kvinnenes forsøk slik.

Mvh
Kjellemann

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-03 18:12

Kevin Edelvang <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote:

> Jeg er i øvrigt enig i, at kvindernes anke er fuldkommen absurd.

Tænk hvis håndbolddrengene anlagde sag, fordi de ikke får lov at være
med pige-landsholdet .
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-03 18:12

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> wrote:

> Joda, men i tillegg til at kun poste nyheten, kommenterte jeg den, noe
> Andreas ikke gjorde.

Ja, men så starter man ikke en ny tråd. Men hægter sig bag på den gamle.
--
Per Erik Rønne

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 04-02-03 18:48

"Per Rønne" <per@ronne.invalid> wrote in message

> Ja, men så starter man ikke en ny tråd. Men hægter sig bag på den gamle.
> --
> Per Erik Rønne

Det har jeg forlengst gjort. Der er ikke alt du oppdager du heller.

Kjellemann