Motortosserne på sjov igen
Fra : Søren Lindholt

Dato : 04-02-03 10:01

Nå, vi havde jo en sjover weekend ... fredag aften spillede Per, Mads og
jeg garagerock i tossemotorcykelværksted 1 med Mikkel som vågen tilskuer,
og lørdag var der så fuld tryk på på Fedtebrødet, Motor- og guitartosse
Claus, Guitartosse Olav, og Per og mig gav den fuld gas i et par timer på
Aalborgs sjoveste spillested, Fedtebrød.
Se lidt dokumentation på dk.binaer.musik. Indlægget startet 3.2. 14.49
Der er både film og billeder...
Vi må også snart få tid til at køre noget ræs...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-02-03 12:28

"Søren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> writes:

> Nå, vi havde jo en sjover weekend ...

Ja det var stærke sager. Og du nævnte ikke engang at vi også nåede
en fødselsdagsfest og en koncert med Mr. Ford.
Godt man er kommet på arbejde igen, så man kan slappe af

Billedet af Ole P er iøvrigt priceless

Jeg ville faktisk have haft feriebarnet (WR200) ude og trille en tur
søndag, men det magtede jeg da overhovedet ikke...

--
Mikkel
motortosse.dk - Just say "NO!" to drugs...

Fra : Søren Lindholt

Dato : 04-02-03 13:15

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> wrote in article
<kkd4r7kjnf9.fsf@rrnord.dk>...

> Billedet af Ole P er iøvrigt priceless

OleP: Må jeg få en southern comfort med lime?
Bent Bartender: høwa?
OleP: Må jeg så få en Pivo?
Bent Bartender: høwa?
PerP: Stik ham en elefant.
Bent Bartender får lynhurtigt et afklaret udtryk og forfriskningen serveres
omgående

Søren

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 04-02-03 14:23

"Søren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> wrote in message

> [...]
> Bent Bartender: høwa?
> PerP: Stik ham en elefant.
> Bent Bartender får lynhurtigt et afklaret udtryk og forfriskningen

Så sandt, så sandt!!

Nå, men for lige at holde tråden kan jeg da berette at hjertet på min DT 125
R er åbnet og årsagen til at den var gået fast i motoren er et defekt
krumtapsleje. Motoren er nu helt adskilt og jeg skal om et lille øjeblik ned
til lejepigen for at proviantere lejer og pakdåser til hele motoren.

--
Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse...og så lidt trommetosse!!!!!!
www.motortosse.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-02-03 17:02

Søren Lindholt wrote:
> Se lidt dokumentation på dk.binaer.musik. Indlægget startet 3.2. 14.49
> Der er både film og billeder...

Jeg har lige tilladt mig at bygge en
http://dfm.nathue.dk/Hajen/Motortosser med billederne og filmene i :)

Hør er det bare mig, eller var Mads Lund lidt uskarp den aften?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Søren Lindholt

Dato : 05-02-03 09:56

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote in article
<slrnb3vp0j.rli.haj@enterprise-server.dk>...

> Jeg har lige tilladt mig at bygge en
> http://dfm.nathue.dk/Hajen/Motortosser med billederne og filmene i :)
>
> Hør er det bare mig, eller var Mads Lund lidt uskarp den aften?

Hvilken service, tak for det. Kan man lave et ffed system så vi bare kan
tømme kameraet ind på serveren

Ang. Mads: Skarp som mariekiks...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-02-03 13:08

Søren Lindholt wrote:
> Hvilken service, tak for det. Kan man lave et ffed system så vi bare kan
> tømme kameraet ind på serveren

I kan jo bare oprette en account :)

Ellers, må i jo komme igang med at få smidt den homepage over :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)