Spilpatch´s.
Fra : HX

Dato : 04-02-03 09:29

Hej i NG.

Har et par venner der ikke kan live-update deres spil.
De er ganske simpelt ikke på nettet.
Jeg har søgt efter nyeste patch til Age Of Mythology og NHL 2003, men finder
dem ikke nogen steder.
Der er kun live-update, og ingen downloads af dem.
Måske har jeg søgt de forkerte steder?
Hvor kan jeg altid hente nyeste spilpatch til senere installation?
Helst en side uden sign-up og tonsvis af reklamer.

Mvh.
HX

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 04-02-03 09:33

De nyeste patches ligger for det meste altid på producentens hjemmeside. AOM
f.eks. http://www.microsoft.com/games/ageofmythology/greek_downloads.asp

Rabbit

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 04-02-03 10:05

> [...]
finder
> dem ikke nogen steder.
> Der er kun live-update, og ingen downloads af dem.

NHL2003 kan vist kun patches via Live-update.
Gå ind her:
ftp://ftp.ea.com/pub/easports/patches/nhl2003/en-us/nhl.html
og tryk på den grå kasse "Update Software".

Fra : Peter M

Dato : 04-02-03 11:43

> NHL2003 kan vist kun patches via Live-update.
> Gå ind her:
> ftp://ftp.ea.com/pub/easports/patches/nhl2003/en-us/nhl.html
> og tryk på den grå kasse "Update Software".

Kan man være så heldig at du gider poste det samme link, bare til Madden
2003 patch? jeg kan nemlig ikke selv gå direkte ind på ftp (pga netværk),
men denne metode ser ud til at virke!

På forhånd mange tak

Peter

---

Fra : JH

Dato : 04-02-03 10:09

HX wrote:
> [...]
> Hvor kan jeg altid hente nyeste spilpatch til senere installation?
> Helst en side uden sign-up og tonsvis af reklamer.

Prøv her:
http://www.patches-scrolls.de/

Ved ikke hvor mange reklamer der er, da jeg bruger en popup-killer.

JH

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 18:47

> Ved ikke hvor mange reklamer der er, da jeg bruger en popup-killer.

Hvor finder man en god popup-killer? Er ved at blive sindsyg.... :(

Mvh
Michael

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-02-03 19:18

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor finder man en god popup-killer? Er ved at blive sindsyg.... :(

Hvad med Pop-Up Stopper? Oplysninger her:

http://www.panicware.com