Sjov historie (Centralregisterkludder)
Fra : Geely Motor

Dato : 04-02-03 07:14

Kære Allesammen

Her en lille sjov historie:

En kunde køber en ny Geely Warrior 150cc scooter hos mig. Da han modtager
registreringsattesten med posten, er den pludselig blevet til en Kawasaki
GPZ 1000 årg. 2003 med samme stelnummer som Geelyen. Det må da kaldes en
forveksling der ligner noget.

Med venlig hilsen

Geely Motor Danmark

Ove Ovesen

www.geely.dk

Fra : Hekto

Dato : 04-02-03 08:45

In article <3e3f5a29$0$11063$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
sale@geely.dk says...
> [...]
> GPZ 1000 årg. 2003 med samme stelnummer som Geelyen. Det må da kaldes en

Fint, så har man en rigistrerings attest! Så er det jo bare at
importere en cykel, og 'flytte' stellet?? ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Megas

Dato : 04-02-03 15:13

> Fint, så har man en rigistrerings attest! Så er det jo bare at
> importere en cykel, og 'flytte' stellet?? ;0)
> --
> /Hekto

Hmmm, der er muligheder i det her, mon ejeren vil sælge den attest.?
"Ny dansk 0-100km/t.-scooter GODKENDT TIL GADEBRUG.!!"

--
Megas
---

Fra : Megas

Dato : 04-02-03 15:16

--
Megas
---

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-02-03 17:50

Geely Motor wrote:

> [...]
> GPZ 1000 årg. 2003 med samme stelnummer som Geelyen. Det må da kaldes en

Ojj, så kan man vel få afgiften for Kawadimsen refunderet ved salg til
udlandet
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-02-03 15:10

> Ojj, så kan man vel få afgiften for Kawadimsen refunderet ved salg til
> udlandet

Alle maskiner skal fremstilles til vurdering ved eksport - så får man
nok lidt problemer med at virke overbevisende

Hvis den ikke skulle fremstilles var der nok mange totalskader der ville
blive "eksporteret"

/A

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-02-03 17:25

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:

> Alle maskiner skal fremstilles til vurdering ved eksport - så får man
> nok lidt problemer med at virke overbevisende

Arh, hvis man lige flytter kåben over...

> Hvis den ikke skulle fremstilles var der nok mange totalskader der ville
> blive "eksporteret"

I wonder why