Told skat..
Fra : s jensen

Dato : 03-02-03 22:57

En gut mener at han skal snage i vore foretninger og har derfor sendt denne
mail til mig..
Fra : Rasmus

Dato : 03-02-03 23:03

"s jensen" <infofjern@sjales.com> wrote in message
> En gut mener at han skal snage i vore foretninger og har derfor sendt
denne
> mail til mig..

Der skal ikke betales skat af de første 50.000kr(tror jeg nok det er) du
omsætter for...., så det er vist bare en tom trussel fra en som har lidt
ondt i røven....

Spørg evt. i dk.videnskab.jura

mvh
Rasmus

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 03-02-03 23:04

s jensen wrote:
> En gut mener at han skal snage i vore foretninger og har derfor sendt
> denne mail til mig..

Yep, har også modtaget den fra den gode er nissendk@hotmail.com -
Hvad folk dog får deres mandag aften til at gå med!

\Mandal

Fra : s jensen

Dato : 03-02-03 23:07

Han prøvede at trække i land..
12500 kr jeg skal jo betale både skat og moms til samfundet..

Det er der nok nogen der kan gøre billigere for dig..

Med Hilsen

Søren Jensen

Fra : oxford

Dato : 03-02-03 23:26

"s jensen" <infofjern@sjales.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 12500 kr jeg skal jo betale både skat og moms til samfundet..
>
> Det er der nok nogen der kan gøre billigere for dig..

Jeg fik også den mail tilsendt. Han er sku da et være fjols hva!!!
Han har sikkert sendt til alle der har link på www.dkunlock.dk/....

oxford

Fra : oxford

Dato : 03-02-03 23:39

> et

> du

> faktisk

Ifg. oplysningen er der kun en med dette navn der bor på østerbro.
Jørgen Leth Nissen R......parken 25... osv. 2100 kbh.ø. Kan det være ham??
Undskyld hvis det er dårlig net-etikette, eller hva det nu hedder.

oxford

Fra : Allan Knudsen

Dato : 04-02-03 14:56

Jeg har også modtaget trussels mail fra fjolset.

Hvad har han gang i?

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 03-02-03 23:13

> En gut mener at han skal snage i vore foretninger og har derfor sendt
denne
> mail til mig..

jae ham fik jeg også mail fra

Fra : Janus Olsen

Dato : 03-02-03 23:44

også mig, jeg går til politiet og anmelder ham og konen i morgen, jeg
opfordrer hermed til at der er flere der gør det samme.
MVH Janus Olsen

Fra : Rico Rødby

Dato : 03-02-03 23:47

jeg har også modtaget en mail fra "manden" ,, meget stor mand, truer med
konen.. uhuuuhhhu

men se hvad jeg fandt om den "gode" herre der har så travlt med os andre...:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=ni2ujush
k3h9f5sps5kqctevp6f3kpjbb6%40news.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dnissendk
%40hotmail.com%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dda

hmm, mig bekendt er det forbudt at bruge cracks.. men det kan selvfølgelig
godt bare være mig der ikke er så klog..!

har engang hørt en sige noget med.... hvad var det nu... hmm, jo, noget med
fej foran egen dør før... tja jeg kan ikke huske det... men det kan være
"jørgen" kan ?

mvh Rico
www.nokia-unlock.info

Fra : Rico Rødby

Dato : 03-02-03 23:55

hmm, linket er vidst lidt drisk.. heheh

men for at gørenoget besværligt nemt:

følg dette link:

http://www.google.com/grphp?hl=da&tab=wg&ie=UTF-8&oe=UTF-8

og indsæt: nissendk@hotmail.com

og se hvad der dukker op.....

mvh Rico
www.nokia-unlock.info

Fra : Salva

Dato : 06-02-03 23:39

> http://www.google.com/grphp?hl=da&tab=wg&ie=UTF-8&oe=UTF-8
>
> og indsæt: nissendk@hotmail.com
>
> og se hvad der dukker op.....

Han har også spurgt efter craks på alt.dk.warez.
Mon ikke man skulle kigge hans computer igennem for software der ikke er
betalt for?

Men jeg tror nu heller ikke der er noget seriøst i hans mails. Han er bare
ude på at lave rav i den...

-Salva

Fra : Handel lokalt i dk

Dato : 04-02-03 14:53

hej.
jeg startede emnet i privat unlock gruppen med kender nogen denne idiot, og
det er nu ført herover. hvilket er ok for mit vedkommende.
jeg mener at han kan straffes ved at sige at VI IKKE kan se at du er
registreret i cvr. Hvad er legalt at snage i for han siger at hans kone på
arbejdet sammen med ham sidder og snager, det må VI da betyde ``??
En anmeldelse af nissendk til politiet må siges at være på sin plads nu.

Her er mailen i fuld ordlyd:;
´´

Hold kontakten med dine venner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk´´

"Rico Rødby" <newsgroup-email@spirravip.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har også modtaget en mail fra "manden" ,, meget stor mand, truer med
> konen.. uhuuuhhhu

Mener at konens arbejde hænger i en meget tynd tråd efter dette, hvad sker
der med dem der bruger offentlige oplysninger i deres job til at chikanere
andre, det må da siges at være tilfældet med den mail han tonsede i hovedet
af os.
Hilsen
Handl lokalt i dk
Esben
--

Nej til prostitution Kvindfolk skal være gratis

Fra : benny.dk

Dato : 04-02-03 15:03

"Handel lokalt i dk" <a@a.dek> wrote in message
> [...]
> Esben
> --
>
> Nej til prostitution Kvindfolk skal være gratis

Nu hverken laver eller får jeg lavet unlock, men jeg ville da også kontakte
Told & Skat, da folk som arbejder der har tavshedspligt (så vidt jeg er
orineteret) og hvis hans kone har lavet den udtalelse til ham, har hun
overtrådt denne tavshedspligt, hvilket kan medføre både bødestraf og vistnok
også hæft, da man ser meget hårdt på den slags overtrædelser.

/benny

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 04-02-03 10:04

Til Jørgen:

Inden din kone dummer sig for alvor, må du nok bede hende sætte sig lidt ind
i skatte- og momsreglerne. Det er frivilligt at lade sig registrere og få et
CVR-nummer, hvis en virksomhed har en omsætning på under 50.000,00 kr. Det
eneste man har pligt til, er at opgive indtægten på selvangivelsen når året
er omme.

Da din kone tilsyneladende ikke har viden nok til at bestride sit arbejde
(med mindre hun er ansat til at lave kaffe og omdele post) kan det
anbefales, at hun beder sin arbejdsgiver om at få udleveret relevante love
og bekendtgørelser.

Venlig Hilsen
Morten Lundstrøm

http://www.tune-mafia.dk

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 04-02-03 12:26

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> wrote in message
> [...]
> (med mindre hun er ansat til at lave kaffe og omdele post) kan det
> anbefales, at hun beder sin arbejdsgiver om at få udleveret relevante love

sådan sætter man ham på plads manden kan da ikke være ved sine fulde fem men
lad nu høre et modadgreb fra ham vis det er så vigtigt at snage i div
arbejde. mon han får oplåst sine tlf i år hi hi

Fra : Th Frydensberg

Dato : 04-02-03 14:10

s jensen wrote:

> En gut mener at han skal snage i vore foretninger og har derfor sendt denne
> mail til mig..

Samme mail til mig sendt mandag kl 22.36

mv Th Frydensberg

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 04-02-03 15:02

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Samme her kl. 22:43

Jeg her sendt en mail tilbage til ham, men den kommer bare tilbage:
Sorry, your message from <esbenh@v-htx.dk> to <nissendk@hotmail.com> could
not be delivered. The specific error is: 550 Requested action not taken:
mailbox unavailable

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 04-02-03 15:11

Jeg kom til at tænke på......

Det virker temmelig useriøst, at han sender fra en Hotmail. Jeg tror bare at
det er en fra et af de store unlock steder, som vil af med alle os små fisk.
Og hans hotmail er så bare en han bruger til sådan nogle anonyme ting - bl.a
cracks på google

Nu kan jeg ikke sige noget om, om han har fast ip, men der er pt. intet svar
fra denne ip
80.196.152.201 : 0x50c498c9.adsl-fixed.tele.dk

Fra : Allan Knudsen

Dato : 04-02-03 15:33

> [...]
> alle os små fisk. Og hans hotmail er så bare en han bruger til sådan
> nogle anonyme ting - bl.a cracks på google

Han kan ikke være en unlocker, fordi han skrev til mig om at få låst 21
telefoner op, men da jeg fortalte at jeg ikke var momsregistreret,
flippede han helt ud og svinede mig til i to mails og truede med told og
skat.

--
www.sim-city.dk - Unlock af Nokia Mobiltelefoner.

<-==FJERN 1234 FRA E-MAIL ADR.==->

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 04-02-03 17:10

"Esben Sunddal Hansen" <esbenh@v-htx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
svar
> fra denne ip
> 80.196.152.201 : 0x50c498c9.adsl-fixed.tele.dk

der var hul igennem igår kl. ca 22.45 der pinge jeg ip'en

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 04-02-03 21:45

"Morten Skov Nielsen" <mrc@sport.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> bl.a

> svar
> >

> der var hul igennem igår kl. ca 22.45 der pinge jeg ip'en
Der er hul igennem hos mig 24/7 hvis du pinger mig, selvom min pc ikke er
tændt
Hvis han har router der står tændt hele tiden vil det jo være den der svarer

Venlig Hilsen
Morten

Fra : Janus Olsen

Dato : 04-02-03 15:15

Jeg har været på plitigården, og fik at vide at vi kunne starte en
disciplinærsag mod konen, og jo flere mails vi kunne påvise jo større chance
er der for at der kan blive gjort noget ved det.
Hvad siger i? skal de straffes, for så sender i bare en mail til mig med
navn og telefonnummer, så skal jeg nok få dem videre til told og skat
MVH Janus Olsen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 04-02-03 15:31

Janus Olsen wrote:

> [...]
> Hvad siger i? skal de straffes, for så sender i bare en mail til mig med
> navn og telefonnummer, så skal jeg nok få dem videre til told og skat

Hej
Jeg tror ikke hun arbejder på told/skat....

Har også fået mailen
men sender dig mit navn og tlf
mv th

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 04-02-03 17:58

"Janus Olsen" <janus@basicelectronics.dk> wrote in message
> [...]
> Hvad siger i? skal de straffes, for så sender i bare en mail til mig med
> navn og telefonnummer, så skal jeg nok få dem videre til told og skat

Jeg synes at den måde 'manden' skriver og formulerer sig på lyder som én der
ikke er gammel nok til at gifte sig (bogstaveligt talt.).
Men da nogle har fundet ham i navnebogen er han vel over 18 ?
Jeg synes derudover at det lyder vanvittigt at konen skulle have fortalt ham
om os allesammen, og derved bryde sin tavshedspligt ca. 20 gange ?
Det er et godt initiativ du har der Janus, og jeg vil med glæde støtte det.
Jeg tror dog bare ikke at vi kommer nogensteder med det, for jeg tvivler
seriøst på at konen overhovedet har gidet at tjekke os, og hvis hun har, så
må manden da også vide at det er MEGET dumt det han laver der ? Det
indikerer jo at hun har brudt sin tavshedspligt, og kan koste hende jobbet ?
Desuden ville jeg, hvis jeg blev CVR-registreret have negativ indkomst, da
udgifter til internet, telefon, husleje, reservedele osv. kan trækkes fra,
godt nok kun procentdele, men det ville være nok til at give mig negativ
indkomst på papiret.
Derved ville jeg automatisk blive fjernet fra CVR-registret da skattefar
ikke er interesseret i virksomheder der kører på 'underskud'
Så jeg nøjes med at skrive det på B-indkomst, da jeg har under 50.000 kroner
om året
Det tyder jo på at manden ikke har en fløjtende fis forstand på reglerne.

Venlig Hilsen
Morten Lundstrøm

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 07-02-03 00:43

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> wrote

> "Janus Olsen" <janus@basicelectronics.dk> wrote

Hmm, det synes jeg faktisk lyder meget mærkeligt.

Så vidt jeg er orienteret har momsregistrerede firmaer pligt til at oplyse
CVR-nummer, navn og adresse på deres websider. Det har været omtalt i d.v.j
for ganske nylig.

> Jeg synes derudover at det lyder vanvittigt at konen skulle have fortalt
ham
> om os allesammen, og derved bryde sin tavshedspligt ca. 20 gange ?

Hmm, CVR registret er da offentligt tilgængeligt på www.cvr.dk intet odiøst
heri...

> Det indikerer jo at hun har brudt sin tavshedspligt, og kan koste hende
jobbet ?

Næ, hvorfor det? Det er da heller ikke ulovligt at slå op i en telefonbog
selvom man arbejder hos TDC.

> Så jeg nøjes med at skrive det på B-indkomst, da jeg har under 50.000
kroner
> om året

Præcis og man har faktisk lov til at fradrage virksomhedsmæssige
omkostninger selvom man ikke er CVR-registreret så længe der stadig er et
overskud.

Du skal dog være opmærksom på, at de 50.000 er omsætning og ikke indtjening,
men der er stadig et pænt stykke vej endnu.

> Det tyder jo på at manden ikke har en fløjtende fis forstand på reglerne.

Ja, det virker meget kluntet, men der er dog ikke noget ulovligt i det.
Derimod er det til gengæld ikke lovligt at sende spammails og I burde nok
snarere klage til hans udbyder - TDC - i stedet for til politiet.

--
mvh Kasper

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 07-02-03 12:22

> jobbet ?
> Næ, hvorfor det? Det er da heller ikke ulovligt at slå op i en telefonbog
> selvom man arbejder hos TDC.

Nu snakker jeg om hvis hun har oplyst hvad vi har opgivet af indkomst til
skattevæsenet, det må hun ikke udtale sig om

Venlig Hilsen
Morten

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 07-02-03 14:58

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> wrote

> Nu snakker jeg om hvis hun har oplyst hvad vi har opgivet af indkomst til
> skattevæsenet, det må hun ikke udtale sig om

Så vidt jeg læser stod der ikke noget om hvor meget, der var opgivet. Der
stod bare, at ikke cvr -> ingen skat, hvilket er aldeles ukorrekt.

Alle skal naturligvis betale skat - også selvom man omsætter for mindre end
50.000/år. Det er bare ikke alle, der skal betale moms.

--
Kasper

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 05-02-03 08:45

> [...]
> Hvad siger i? skal de straffes, for så sender i bare en mail til mig med
> navn og telefonnummer, så skal jeg nok få dem videre til told og skat

hejsa
har du prøvet at fjerne dk i mail adressen ? mailer du tilbage ang din
action på hans mail.

Fra : Don_E

Dato : 04-02-03 16:12

> [...]
> not be delivered. The specific error is: 550 Requested action not taken:

Vil lige tilføje at Hotmail.com er meget ustabil for tiden!
Min mening: Meld dem.

--
/DonE

Fra : Kent

Dato : 05-02-03 01:40

Tjaa mig og Mr. "Nissen" har også haft nogle hyggelige samtaler/besked..
Efterhåneden modtaget 10 mail fra ham.
Skal lige siger manden ved MEGET om de forskellige 3310 software versioner!
Hehe og han siger han har en fætter i NASA(gid han styrtede ned den anden
dag) !

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 05-02-03 14:49

I news:3e405d2b$0$13262$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev Kent disse
ord:

Og hvad er det lige nasa betyder?

Need Another Seven Astronauts...

/RHH - som også har fået en sjov lille mail fra Hr Nielsen.